سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بمب گذاری در تبریز ناکام ماند

سازمان اطلاعات سپاه عاشورا اعلام کرد:بمب گذاری عناصر ضد انقلاب در شهر تبریز با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه عاشورا ناکام ماند.

 بنا به اعلام سازمان اطلاعات سپاه عاشورا همزمان با برگزاری تجمعات غیرقانونی و اغتشاشات، عوامل منافقین و سلطنت طلب برای هدف قرار دادن مردم و به دنبال استفاده حداکثری از این تجمعات، در صدد انفجار بمب‌های دست ساز در برخی مناطق تبریز بودند که با هوشیاری نیرو‌های اطلاعاتی بسیج، بمب‌های دست ساز و مواد منفجره کشف شد و عوامل آن دستگیر شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
سلام ،

اطلاعات شهری باید فعال و عامل باشد ،
نه مناطق بیرون شهر ،

نگذارید موج به سمت تعریف های آنها برود و
مواضع جدید کپی کنند ،
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
خدا را شکر .لطفا با همین سرعت عوامل اختلاسگران را نیز دستگیر کنید.
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
واقعا متاسفم برای بعضی تبریزی‌ها ...فک میکنید این رفتارها خیلی آینده بهتری برایتان دارد .. پول و ثروت و مدیران ارشد تبریزی و ترک زبان هستند یک وجب از خاک ایران را با هزاران قطره خون حفظ کرده ایم آتش هرچه تند تر باشد اول خود را میسوزد.
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
خدا خودت حیله حیله گران رو به خودشون بازگردان....مگه خون مهسا امینی از خون این جوانان بیگناه و پلیسهایی در خیابان کشته و زخمی شدن رنگین تر بوده.چرا خانواده این خانم در مورد عمل مغزی دخترشون سکوت کردن و بیشتر مردم رو تحریک کردن؟بسه دیگه...
سارا
۰۹:۲۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
این خائنها و بعد تخلیه اطلاعات زود اعدام کنین ننگ بر اشون
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
خدا ریشه منافقین رو بکنه و بر باد بده
الهی آمین
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
تمام ایرانیهای با اصالت و با غیرت مملکتمان فقط و فقط بدنبال آرامش هستند دین و رهبرشان را دوست دارند و از هرزگی ، بی غیرتی، بی حیایی و پاشیدگی خانواده ناراحت هستند. کسانی که در این چند روز بدنبال آشوب بودند با خرابکاریهایشان نشان دادند که به فکر مردم نیستند چون اموال مردم را به آتش کشیدند و مهسا امینی بهانه آنهاست . پس برخی سلبریتیهای عرصه سینما و ورزش :مثل مهران مدیری ، علی کریمی ، فردوسی پور ، کتایون ریاحی و................ و عناصر ضد انقلاب داخلی و خارجی مسیح پولی نژادها و.... بدانند که کور خوانده اند این دین و انقلاب و مملکت با حرفهای ضد و نقیض آنها خللی بر آن وارد نخواهد شد هر روز مستحکم تر می گردد. (مردم متفکر کشور ایران این روزها مرد از نامرد و دوست از دشمن مشخص می شود برخی در خانه هایشان نشسته بودند و مردم را تحریک می کردند. نمونه آن برخی از سلبریتی ها )