سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه غنچه ها با موضوع "خانواده من" برای نو آموزان پیش دبستانی برگزار می شود

معاون سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: مسابقه غنچه ها با موضوع "خانواده من" برای نو آموزان پیش دبستانی برگزار می شود تا به دوره کودکی هویتی مستقل و جدی داده شود.

تهرانی  معاون سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک  افزود: سفارشات دغدغه مندان حوزه تعلیم و تربیت توجه به این سنین پیش از دبستان است چرا که این دوره اساس شکل گیری هویت کودکان است.

وی بیان کرد: هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی در حوزه تعلیم و تربیت کودکان زیر هفت سال از وظایف اصلی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک است تا فعالیت‌های شکل گرفته در آن سبب رونق و کیفیت‌بخشی به برنامه‌های آموزشی کودک‌محور و افزایش شادابی و نشاط در بافت خانواده‌های ایرانی باشد.

تهرانی با بیان اینکه تحول بنیادین باید از اوایل کودکی اغاز شود بیان کرد: فرصتهای شکوفایی استعدادهای کودکان در سنین پایین باید فراهم شود و سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با این هدف تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه شکوفایی کودکان در شرایط فراهم شده رخ می دهد اظهار کرد: خانواده اولین و مهمترین پایگاه تعلیم و تربیت کودک است و کودکان در فرصتهای تربیتی رشد می کنند نه در پشت میز و نیمکتها.

تهرانی اضافه کرد: کودکان در هفت سال اول سال تحصیلی ندارند بلکه سال تربیتی و اموزشی دارند و تربیت در بستر اموزش رخ میدهد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.