سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اردبیل:

هفته دفاع مقدس شناسنامه و هویت ملت ایران است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هفته دفاع مقدس شناسنامه، هویت، شوکت، عظمت و ثروت ملت ایران است.

آیت الله سید حسن عاملی گفت: پیش از پیروزی انقلاب ایران عزیز دست آمریکا و انگلیس بود و آنها ثروت کشور را تاراج و هر روز بخشی از ایران را تجزیه می‌کردند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به جدایی بحرین و بخشی از سیستان وبلوچستان از ایران می گوید: آنها می‌خواستند سه جزیره استراتژیک را هم از ایران جدا کنند که انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید.

به گفته او، دشمنان ملت ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها هیچ صنعت و علمی به ایران نمی‌دادند بلکه همیشه و در همه حال ثروت کشور را غارت و ایران را می دوشیدند.

عاملی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی منافع دشمنان ایران به خطر افتاد و جلوگیری ملت از چپاول کشور برای دشمنان بسیار سنگین بود و برای همین همیشه به دنبال شیطنت علیه ملت ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به تحمیل جنگ هشت ساله علیه ایران می گوید: در دفاع مقدس، قدرت‌های شرق و غرب از هر طرف ایران را محاصره و برای تحت فشار قراردادن ایران نفت را هفت دلار کردند و اگر مقاومت ملت نبود، کشور شکست خورده بود.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه در دفاع مقدس بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شد، گفت: کسانی که خون بهترین جوانان این مملکت را بر زمین ریختند امروز دایه مهربانتر از مادر شده اند.

به گفته آیت الله عاملی، انقلاب اسلامی و اهداف آن آرمانی است و برای این انقلاب هزینه های زیادی پرداخت شده است.

او با اشاره به ناآرامی‌های روزهای اخیر در برخی از شهرهای کشور گفت: جوانانی که در خیابان‌ها هستند فرزندان ما هستند، ملت ما هستند، اینها طرف حساب ما نیستند طرف حساب ما کسانی هستند که می‌خواهند برای اسرائیل امنیت ایجاد کنند. کسانی که می‌خواهند با سوء استفاده از ضعف داخلی و نابود کردن زیرساخت‌های آن کاری کنند که ایران برای همیشه یک کشور کاملاً مستاصل شود، همان بلایی که برسر کشورهایی مانند عراق، یمن، لیبی و سوریه آوردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.