سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب عکس شهدا در مسیرهای ورودی مشهد

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: امسال برای اولین بار تصاویرشهدا در مسیر‌های ورودی ومنتهی به شهر مشهد نصب خواهد شود.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: در آستانه هفته آخر ماه صفر، بنیاد شهید استان در راستای خدمت به زائرین ایثارگر پیاده موکب‌هایی را برای پذیرایی از این عزیزان در نظر گرفته است،همچنین ما خدمت به زائرین امام هشتم را وظیفه و افتخار خود می‌دانیم و در همین راستا از تمامی ظرفیت‌ها وامکانات بنیاد برای خدمات رسانی بهتر و شایسته‌تر استفاده خواهیم کرد.

او  افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در نظر دارد موکب‌هایی با عنوان موکب شهدا در نقاط مختلف مشهد برپا و به نحو احسن از تمامی زائرین پذیرایی کند.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی ادامه داد: نخستین موکب که بنام شهدا می‌باشد امروزدرمقابل بنیاد شهید استان برپا میشود، که پذیرای زائرین ایثارگر آقاو موکب دیگر در داخل ساختمان بنیاد ومحل اسکان بانوان خواهند شد.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی در ادامه بیان کرد: این موکب‌ها ازروز جمعه اول مهرماه الی سه شنبه پنجم مهر برپا می‌شود و نیز سه موکب دیگر در نزدیک شهر مشهد در ملک آباد، گلبهار و بهشت رضا در حال آماده شدن هستند، که انشالله پذیرای زائرین وایثارگران عزیز قرار خواهند گرفت.

او تصریح کرد: در شهرستان‌های مختلف استان کارکنان بنیاد به صورت داوطلبانه با همکاری سایر ادارات موکب‌هایی برپا کرده اند که پذیرای زائرین حضرت خواهند بود

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی تاکید کرد:ما در روز‌های پایانی ماه خدماتی از قبیل پخت نان، برپایی نمایشگاه اسناد و تصاویر شهدا را در کنار برپایی موکب‌ها خواهیم داشت. مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی در پایان با اشاره به برنامه‌های این بنیاد درهفته دفاع مقدس گفت: امروزدر ساعت ۱۴:۳۰ عطرافشانی گلزار مطهر شهدای استان با محوریت بهشت رضا را خواهیم داشت و نیز یادواره شهدای مدفون در حرم مطهر رضوی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم شهید افتخار محله ونیزتجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران رادر دستور کارخواهیم داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.