سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از ۱۶ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۶ هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه نیازمند در استان نیازمند حمایت خیران و نیکوکاران هستند.

آقای محمدی بیان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان خانواده‌های تحت حمایت برای ادامه تحصیل نیازمند لوازم‌التحریر، کیف، کفش و کمک‌های مالی هستند.

وی با اشاره به آغاز پویش شور عاطفه‌ها از ۲۴ شهریورماه افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی زمینه ادامه تحصیل، رشد و بالندگی این دانش‌آموزان و دانشجویان را فراهم کنند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد استان با تشریح روش‌های مشارکت در این پویش گفت: مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و شماره حساب ۰۴۱۲_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

محمدی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات به دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت اضافه کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند جهت گذراندن دوره‌های تحصیلی کمک‌هزینه تحصیلی (برای دانش‌آموزان) و کمک‌هزینه شهریه (برای دانشجویان) دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: راه‌یابی فرزندان خانواده‌های نیازمند به مقاطع تحصیلی بالاتر و دانشگاه‌های معتبر کشور در نتیجه کمک‌ها و مساعدت‌های مالی مردم نیکوکار استان است که امیدوار هستیم در سال تحصیلی جدید نیز این کمک‌های تداوم داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.