سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رانندگان سرویس مدارس باید تعیین صلاحیت شوند

فرمانده انتظامی لرستان گفت: رانندگان سرویس مدارس باید تعیین صلاحیت شوند.

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در جلسه قرارگاه انتظامی و هماهنگی بازگشایی مدارس، اظهار داشت: نیروی انتظامی همه تمهیدات و تدابیر ترافیکی لازم را برای بازگشایی منظم و پرنشاط مدارس اندیشیده و بستر برای آغاز سال تحصیلی جدید فراهم است.

او به پوشش انتظامی مسیر‌های منتهی به مدارس توسط پلیس برای جلوگیری از تخلفات احتمالی اشاره کرد و افزود: رانندگان وسایل نقلیه و راکبان موتورسیکلت‌هایی که در حوالی مدارس ایجاد مزاحمت و یا با سرعت غیر مجاز تردد کنند به مدت دو ماه وسیله نقلیه آن‌ها در پارکینگ‌ها توقیف خواهد شد.

 فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به سرویس‌های مدارس، گفت: رانندگان این سرویس‌ها حتما باید تعیین صلاحیت شوند و کارشناسان راهنمایی و رانندگی برای تسهیل عبور و مرور این خودرو‌ها به رانندگان آن‌ها آموزش‌های لازم را ارائه کنند.

رضا عزتی سرپرست آموزش و پرورش لرستان نیز در این راستا با بیان اینکه مدارس استان برای آغازسال تحصیلی بیش از ۳۴۸ هزار دانش آموز آمادگی کامل دارند، گفت: جشن شکوفه‌ها در روز پنجشبنه ۳۱شهریورماه و جشن بازگشایی مدارس در روز دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

او ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب و مستمر نیروی انتظامی عنوان کرد: تفاهم نامه‌ای با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان منعقد شده تا از ظرفیت کارشناسان و متخصصان این نیرو برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس و آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان استفاده کنیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.