سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس زرند وکوهبنان

در آستانه هفته دفاع مقدس همایش رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس شهرستان‌های زرند و کوهبنان برگزار شد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس همه کسانی که به جبهه عازم می‌شدند به دنبال شهادت بودند، چون آن روز‌ها نام و نشان بهایی نداشت و ماندن بی معنا بود آن چه میدان دار بود قیام و عروج بود و شهادت شاهراهی به وسعت افق داشت.

او افزود: در هشت سال دفاع مقدس دشمنان روبروی ما بودند طرف را می‌شناختیم، اما امروز دشمن به خانه ما رسوخ کرده است.

او بیان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس تفکر ضدانقلاب را شاهدیم که بدنبال براندازی نظام هستند لذا بر ماست که در راستای جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری با صلابت و قدرت حرکت کنیم.

فرماندار زرند گفت: دشمنان از طریق فضای مجازی خانواده‌ها را نشانه گرفتند لذا والدین باید بیشتر مواظب فرزندان خود باشند.

اوتصریح کرد: امروز باید قدردان رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثار رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس باشیم.

همچنین مجید توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان نیز دراین همایش گفت: مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در دوران دفاع مقدس حضوری پرشور و گسترده در جبهه‌ها و پشتیبانی از رزمندگان داشتند.

او اظهار کرد: معادن زغال سنگ مشترک، فرهنگ غنی منطقه، راه‌های ارتباطی مشترک، صفا و صمیمیت خاصی بین مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان برقرار کرده است.

توکلی گفت: مکتب سردار دل‌ها شاخص‌های مهمی دارد که معنویت گرایی شهید سلیمانی در راس شاخصه‌های سردار دل‌ها به چشم می‌خورد.

او بیان داشت: تقوای الهی، احترام به والدین، فراجناحی بودن سردار دل‌ها از مهمترین و بارزترین شاخصه‌های ایشان هست لذا هیچ کس نتوانست این سردار را از آن خود بداند، چون ایشان متعلق به همگان است.

در پایان مراسم ضمن خاطره گویی یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس از تعدادی رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس شهرستان‌های زرند و کوهبنان تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.