سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روسری تکانی در خیابان حجاب چه معنایی داشت؟

اجرای پروژه روسری تکانی علاوه بر تیز کردن چاقوی قطبی‌سازی جامعه، یک هدف دیگر نیز داشت: ضربه به توانایی فراجا و در نهایت خلع سلاح پلیس از جمله اهداف دشمن در این ماجرا بود.

زمستان سال ۱۳۹۸ و پس از اطفای آتش فتنه بنزینی در کشور یکی از مراکز مطالعاتی نزدیک به دولت وقت با طرح یک سؤال عجیب به آمایش مسئله حجاب در کشور پرداخت. در این پروژه مشکوک از طیفی از افراد پرسیده شده بود که شما در روز با زنان چادری بیشتر روبه‌رو می‌شوید یا بی حجاب؟ این سؤال با هدف دو قطبی‌سازی در جامعه و کشاندن زنان چادری پاکدامن محجبه و نیز زنان بدحجاب در دو سریک طیف، جواب خاصی داشت!

هدف طراحان سؤال آن بود تا پاسخ هرچه داده می‌شود به پای زنان چادری نوشته شود. در این پرسشنامه حتی اگر فردی یک تار مویش نیز بیرون بوده و به اصطلاح شل حجاب محسوب می‌شد در برابر چادری‌ها قرار می‌گرفت. هدف تحلیلی پرسشنامه ترسیم وضعیت جامعه به صورت دو قطبی بود. بعد‌ها مشخص شد که این پروژه سویه انتخاباتی داشته و هدفش عادی‌سازی داده‌های مربوط به بی حجابی و نرمال‌سازی آن بود.

اما چرا برای دولت وقت پروژه عادی‌سازی بی حجاب‌ها اهمیت داشت؟ برای پاسخ به این سؤال باید به سال ۱۳۹۲ رفت، درست یک ماه پس از تحولات سیاسی و انتخاباتی در ایران هفته‌نامه فارن پالیسی که خروجی اندیشکده‌های نزدیک سازمان سیا را منتشر می‌کند، در گزارشی با طرح این سؤال که آیا انقلاب جنسی می‌تواند به تضعیف رژیم منجر شود، نوشته بود: «ویژگی ایران به نسبت سایر کشور‌های مسلمان در منطقه این است که جوانان این کشور تغییر در زندگی خصوصی و از جمله سلایق و عادات جنسی خود را یک نوع مقاومت پنهان در برابر رژیم تلقی کرده و با این نوع سرکشی سعی می‌کنند مشروعیت حکومت را زیر سؤال ببرند. شکی نیست که تداوم انقلاب جنسی در ایران تسلط رژیم حاکم بر کشور را تضعیف خواهد کرد.»

در انتهای این گزارش آمده بود که اولین قدم برای این انقلاب مدرن، تغییر در ذائقه ایرانی‌ها در بحث پوشش و حجاب است. در آن روز‌ها برخی در مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری و نیز معاونت حوزه زنان گمان می‌کردند که برای به دست آوردن رأی خاکستری‌ها باید روی مسئله حجاب مانور اساسی داده و گشت ارشاد را سوژه سیاسی کرد، زیرا اگر دامنه بحران جنسی بالا برود، احتمال امتیاز گرفتن از حکومت نیز افزایش خواهد یافت!

دو سال پس از تلاش نفوذی‌ها برای دوقطبی‌سازی حجاب در جامعه، در خیابان حجاب تعدادی از زنان به بهانه سوگواری برای مهسا امینی روسری از سر برداشته و تعدادی دیگر از این صحنه فیلمبرداری می‌کنند، آن سوتر یکی دیگر از همین افراد روسری خود را آتش می‌زند و مردی با زاویه سینمایی از آن فیلمبرداری می‌کند، این عملیات خیلی سریع به دست رسانه‌های ضد انقلاب می‌رسد و اکانت‌های جعلی و ربات‌ها آن را در شبکه‌های اجتماعی توزیع می‌کنند. کد این عملیات میدانی و ادراکی ژینا است! هدف این دوپینگ رسانه‌ای با چاشنی تحرکات خیابانی آن است که معدود روسری تکانی در شهر باعث اختلال محاسباتی در جامعه شود، اختلال ادراکی روی حجاب و دو قطبی‌سازی در خیابان امتداد همان خطی بود که دولتی‌ها در سال ۹۸ سودای آن را داشتند. روسری تکانی در تهران اگرچه نتوانست با طیف خاکستری ارتباط کامل برقرار یا آن‌ها را با خود همراه کند، اما در خود فرکانس‌های اجتماعی خاص دارد که اثر آن در آینده می‌تواند تکانه‌های وسیع و عمیق ایجاد کند.

اجرای پروژه روسری تکانی علاوه بر تیز کردن چاقوی قطبی‌سازی جامعه، یک هدف دیگر نیز داشت: ضربه به توانایی فراجا و در نهایت خلع سلاح پلیس از جمله اهداف دشمن در این ماجرا بود. گشت ارشاد به صورت کنونی یک اقدام لازم، اما ناکافی، است و برای کاستن از بار خیابانی بی حجابی لازم است توانایی آن افزایش یابد، فراجا در ماجرای مهسا امینی مظلوم واقع شده است، در حالی که مخاطب گشت ارشاد، ولنگاران و عموماً ساختارشکنان خیابانی است، برخی سعی کردند با ایجاد روایت تحریفی نیروی انتظامی را در برابر عموم مردم تعریف و تضعیفش کنند. گرفتن سپر دفاعی از مردم هوشمندانه‌ترین اقدام برای ضربه به آنهاست!

روایت تحریف پیش از این تلاش می‌کرد مانند ماجرای درگیری اتوبوسی به دست یکی از سرشبکه‌های بی حجابی در ماه قبل (ماجرای سپیده رشنو) زنان شل حجاب را با افراد محجبه رودر رو کند، پروژه هایی، چون چهارشنبه‌های سفید، دوربین ما اسلحه ما و دیگر مواردی از این دست با این هدف طراحی و اجرا شد، اما پروژه روسری تکانی با اسم رمز ژینا، دشمن سعی در ایجاد اختلالاتی دارد که با مصلحت‌اندیشی، گشت ارشاد (پلیس) را در برابر افکار عمومی دچار عقب نشینی و خلع سلاح کند.

در این وضعیت لازم است قانون‌گذار، گشت ارشاد را داخل طرح جامع «امنیت اجتماعی» و همزمان با برخورد با اوباش، معتادان و سگ‌گردانان بگنجاند تا با سرمایه اجتماعی حداکثری به پیش حرکت کند. در حالی که اروپایی‌ها در آستانه زمستان سخت باید بیشتر لباس پوشیده تا خودشان را بدون سوخت گرم نگه دارند، در تهران یک سرویس اطلاعاتی دشمن، پروژه روسری تکانی راه انداخته است، اگر هوشمندانه و با صبر و نیز زاویه درست به حوادث نگاه کنیم در ساعت صفر، مچ رقیب را در منطقه می‌خوابانیم.


بیشتربخوانید


منبع: روزنامه جوان

برچسب ها: بی حجابی ، تظاهرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۳
در انتظار بررسی: ۳
مبارز _ شهید احمد متوسلیان
۲۳:۳۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
این حجم غبار از خس و خاشاک خزان است ، تا باد وزان است.
کوتاهی شب تا سحر و صبح عیان است ، هنگام اذان است.
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
توی الجزایر دشمن مسلمانان همین کارو کردن چادروحجاب رو ازسر زن مسلمان الجزایر برداشتن حالا اونا تبدیل شدن به سربازان غیر مسلمان دیگه اثری از مسلمان ومسلمانی درالجزایر وجود ندارد
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
قطعا و یقینا" کسانی که پشت پرده این ماجرا هستند هدفی جز دو قطبی کردن جامعه ندارند و محاسبه کرده اند با این ایجاد این دو قطبی راحت تر میتوانند شورش ایجاد و رهبری شورش را در فضای اغتشاش به دست گیرند ... این وظیفه سنگین مسئولین است که با ایجاد آرامش از ایجاد انواع دو قطبی ها جلو گیری کنند.. مشابه این پروژه در دیگر کشور نیز رخ داده است که قابل بررسی برای کارشنسان اجتماعی سیاسی میباشد.
ناشناس
۰۶:۳۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
روسری چه ربطی به نظام داره
ناشناس
۰۵:۱۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
با کسانی هم که با گذاشتن موزیک های بلند و گوش خراش باعث مزاحمت مردم میشود برخورد کنید
ناشناس
۰۶:۱۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
الیته منظور جریمه سنگین و بازدارنده است نه چیزی دیگر
امیر
۲۳:۵۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
پروژه مهسا ماه ها از قبل طراحی شده بود فقط برای آشوب در داخل.قرار هست مرزهای کشورهای خاورمیانه در روزهای آتی متحول بشه.چند ماه هست روی گشت ارشاد زوم کردند و مردم رو تحریک.مهسا آخرین حلقه ی این ماجرا بود.ماجرا لایه های امنیتی پیچیده ایی دارد و متاسفانه مردم ما اطلاعات خودشونو از ماهواره یا فضای مجازی میگیرند یعنی از دشمن.
مرگ بر جان دشمنان اسلام و قرآن
۲۳:۳۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
قبلنا یک صوت از مسیح علینژاد لو رفت که اینطور یادمه ریگان (رءیس جمهور سابق آمریکا) می گه حجاب بهانه ایه واسه براندازی نظام اسلامی این حرفا ....
محمد
۲۳:۲۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
محتوای متن کامل وقانع کننده است
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
خداوند رحمت کند ش ایت الله مطهری را فرمودند اگر بی حجابی تمدن است پس حیوانات با تمدن تر ین مخلوقات هستند اصولا ستر بودن زن در هر نقطه دنیا باعث امنیت خود او خواهد بود تعداد معدودی از خانمها که جدیدا با تقلید تیلیغات غربی و هالیودی در جامعه مشاهده می‌گردد نشان از ضعف مراکز اموزشی ما دارد که بعد از چهار ده نتوانستند تفهیم کنند که منظور از پوشش‌ چیست چرا خداوند در اخرین کتاب اسمانی پوشش بانوان را واجب فرمودند از طرفی ‌‌هر کس واقعا نمیتواند با قوانین کشوری که دران زندگی میکنه خودشو وفق بده راه مهاجرت باز گذاشتن برای همین موضوع این قبیل افراد باید بروند و عینی مشاهده کنند که زن در چوامع دیگر چه وضعیتی داره و احترامی که در جوامع اسلامی داره به چه شکل محترمانه و در امنیت کامل هست
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
خاک برسرهرچی تازه به دوران رسیده است ،تابنزین گرون میشه روسری درمیاری تایه نفرحالابه هردلیلی میمیره روسری درمیاری بابانادان نباشیدسرتونوگرم میکنن به روسری تکانی اونوقت خودشون اونوردنیابه ریشتون میخندندعمروعاص زمانه روبشناسید.
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
اگر زنها بی حجاب هستند مردها مقصرند آنچنان حریصانه نگاه میکنند و زنها هم که کمبود توجه دارند روز ب روز عریان تر میشوند. اگر مردها آنچنانکه حاضر نیستند سطل زباله را نگاه کنند سرشون را با دیدن بی حجاب ها بر گردانند ایران الان اینقدر بی حجاب نداشت .
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
جالب لینه موضوع رعایت عدم رعایت حجاب و از دست رفتن یه دختر خانوم در جریانات حجاب و نداشتن حجاب هست ولی بیشتر نظرات و صاحب نظران و تصمیم گیران
افراد درگیر حمایت و عدم حمایت از جنس اقایان هستن
باران
۱۸:۱۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
اونایی ک دستگیر شدند باید بین شون تفکیک قایل شه خیلی هاشون نوجوان هستن ربطی ب فقرشون ندارن ممکنه از طبقه بالا اقتصاد هم باشند کارشناسان از هرحیطه ورود کنند ریشه یابی کنن

یکی هم تعداد اندکی ک مخالف هنجار و قانونها در ایران هستن و براشون خیلی سخت میگذره

هجرت راه حل شه خب از این مملکت دور شین حتی تو اسلام هم مجاز هس ولی ب ممکلتی ک توش متولد شدی خیانت نکنین حرمت ناموس و اموال ملی و عمومی و نشکنین

اخه چ مردی هستن؟؟ مگه دوره رضاخانه مردان یک شهر چادر از سر یک زن ایرانی میکشن؟؟واقعا برا اون شهر باید متاسف شد حیف از شهدا اون شهر
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
کلا همه بی حجاب شدن چه منفهتی این دشمن فرضی ما میبره
جواد
۲۲:۱۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
دشمن کاملا حقیقه و منفعتش آدلوسیزه کردن ایران و بعد از اون تجزیه ایران.
سرباز
۱۳:۲۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
کسی منکر اینکه فساد وجود دارد نیست اما هدف اعتراضات ازبین بردن فساد نیست بلکه هدفشان حجاب و عفاف ناموس شیعه ست،،،،کمی بصیرت…..
زهرا
۱۱:۵۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
فقط کافیه یارانشان راقطع کنند وهزینه آسیب به بیت المال رااز کسانی که دستگیر می کنند بگیرند وحسابهای بانکی خانواده هاشون را هم در صورت دستگیری مجدد در اغتشاشات بعدی تحت کنترل ونظارت قرار بگیره واموالشون راجلب کنند ،ببینم آنوقت بازم سر چیزهای پوچ ومسخره مملکت رابه بازی می گیرند یا نه.
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
من به عنوان نماینده ای از جوانان میگم حجاب یک چیز شخصیه . هم اونی که باحجاب محترمه هم اونی که بد حجابه. بهتره از نفرت پراکنی از همدیگه دست برداریم. واقعیت اینه دخترای الان اون پوشش پنجاه سال پیش قبول ندارن و توی دوازده سال سیستم آموزشی تون قبول نکردن و قرار نیست با گشت ارشاد و یک ساعت ارشاد کردنشون قبول کنند.اینجور مسایل باعث دو دستگی در کشور میشه. هر چند نمیشه از رفتار بد گشت ارشاد گذشت که در شأن و شخصیت یک خانم ایرانی نیست . باشگاه خبرنگاران جوان شما رابط مردم و مسئولان هستی پیام های ما رو به مسئولین برسون و پیام ثبت کن
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
قانون نظر شخصی نیست عزیز .
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
حجاب یک حکم شخصی نیست بلکه حکمی است برای جامعه و در جامعه اسلامی باید رعایت بشه. اگه ریشه و فلسفه و فواید حجاب را به مردم بگیم شگ نکنید تاثیرگذار خواهد بود
ناشناس
۰۱:۲۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
اولا که تو به هیچ عنوان نماینده ما جوان ها نیستی،و با همین حرف و نظرت که داری به همه نسبتش میدی خودت هم داری به زور نظرت رو به دیگران القا میکنی،آخر القا کردن درسته یا نادرست؟؟؟؟
ناشناس
۰۵:۱۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
این همه خانم حجاب را رعایت میکنند یک عده بی بند بار و رقاص و آوازه خوان به دنبال بی حجابی هستند این عده به خیلی از قوانین پایبند نیستند
ناشناس
۰۶:۲۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
حجاب امری اجتماعی است که رعایت آن باعث دور شدن شیاطین از حیات جامعه بشری شده و بذعث تقویت بنیان خانواده و قوام آن شده و جامعه ای سالم و خلاق و خوش فکر ایجاد می کند

و عدم رعایت حجاب باعث از بین رفتن بنیان خانواده می شود و نسلی
بی اخلاق مثل اکثر غربی ها را ایجاد می کند
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
یکبار برا همیشه باید مشکل حجاب حل بشه تا دوباره از این اتفاق ها نیوفته . امیدوارم مسئولین ما به فکر باشن و این مشکل حل کنن
محمدی
۰۹:۵۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
درود بر ایران و ایرانی
پاینده باد رهبری عزیز
خواسته ما ورود پرسنل جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ختم غائله مخلان نظم ، امنیت و آسایش است. دست حق نگهدارتان
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
کسانی که امروز روسری تکان میدهند فردا لباس زیر خود را تکان خواهند داد تا مورد توجه اربابان غربی خود قرار بگیرند تا یک لقمه نان به انها بدهند
hassan
۱۸:۳۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
چه ربطی داره حکومت نظامیه مگه ناجا هست
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
۱۱۴۱ از ادبیات معلومه چیکاره ای
رضا
۰۹:۳۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
طبق فرمایش خداوند در قرآن، زنان باید سر و سینه را از دید مردها بپوشانند و ...
این آیات اولاً برای در امان ماندن زنان از نگاه های حریصانه و اذیت است و در ثانی سلامتی جامعه را تضمین میکند
دشمن با محوریت غرب، مفاهیم قرآن را بهتر از ما مسلمانان میدانند و در صدد هستند تا برعکس مفاهیم قرآنی سیاست گذاری کنند و ملل اسلامی را به منجلاب بکشند و با تقسیم کشورهای اسلامی به چند کشور لی هویت، منابع چشمگیر مثل نفت، گاز و .... را به غارت ببرند. الان قربانی آنها زنان هستند. کلید واژه یا رمز براندازی زنان شده اند. هوشیار باشید.
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
وطبق فرمایش خداوند در همین آیه ابتدا این مردان هستند که باید چشمانشان را بپوشانند سپس بعد از اینکه مردان چشمانشان را پوشاندند این زنان هستند که باید حجاب خود را رعایت کنند اما متاسفانه در کشورهای اسلامی به ابتدای این آیه توجهی نمیشود و فکر میکنند حجاب یعنی پوشش زن.
ناشناس
۰۶:۲۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
دوست گرامی بله نگاه به نا محرم تیر زهراگینی از ناحیه شیطان است

ولی اگر زنها به ارزش وجودی خود احترام بگذارند مردها به نگاه کردن به زنان محجبه کمتر وسوسه شده و به دام شیطان می افتند
چرا که حجاب سنگری محکم در مفابل نگاه است و تا حدود بسیار زیادی مرد را از چشم چرانی و اهانت کردن به زنان باز می دلرد.
حجب زن مایوس کننده شیطان است این واقعیتی است انکار ناپذیر
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
مردم از گرانی وتورم وتحمل فشاری که به زندگیشان وارد میشه ناراحتند وگرنه اینها همش بهانه است مسولین محترم وریاست جمهوری لطفا کاری کنید مردم از گرانی ودزدی های نجومی می نالند این همه دزدی و دروغ زیبندنده مردم انقلابی وشهید پرور ایران نیست
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
درست میگی سختی هست ولی کسانی که بیحجابی را نشانه گرفتند سطح زندگی بدی ندارند خوب نکاه کنید لباس و سطح زندگی افرادی که اختشاش میکنند بد نیست که دستشون به دهنشون میرسه ولی یک عده هستند حرف یک نفر آمریکایی را گوش میکنه و مسیح رفته اونطرف و سیتی زن شده و تعهد به کشور آمریکا داده که برایش بجنگد و از منافعش حمایت کند در گرین کارت و تعهدات آن هست حالا بنظر این مساله های مخالفت را راه می اندازند فکر میکنید درسته ؟ مساله حجاب مساله اجتماعی است نه شخصی چون شخص در خلوت خود که شخصی است راهته ولی در اجتماع نه اگر همین خانم که روسری بر میداره در ملع عام مورد تجاوز و دست درازی قرار بکیره مدعی نیست نمیگه حقم مگه حق یک طرفه هست همین شخص در خارج از کشورش نمی تونه هر لباسی بپوشه این دهن کجی ها فقط بخاطر فقر فرهنگ و عقلی لین افراد هست و هیچ دلیلی دیگر نمی شه دید در صحبتهای آنها ما چیزی بدرد بخور ندیدیم بجز فساد و هرزگی
Amir
۱۳:۴۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
10:20 این فقط دیدگاه شما هست و از نظر بنده شما هم استدلال های ضعیفی داری و هم سفسطه می کنی
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
داداش من بیا لب ساحل شمال ببین اونی با ماشین یه میلیاردی امده حجابش با اونی که پراید 85 امده فرقی نداره این قضیه اعتقادی هستش

اونی که شما میگی میدونی چیه اون خانوم با مشین میلیاردی مانتو جلو باز و شال و کیفش چنل و گوچی زارا هستش از سفر خارجیش خریده و لوازم ارایش برند و بدون سرب و... اروپایی هستش

اونی که با پراید 85 میاد لباس های فیکی که طرح همون لباسه با یک دهم یا یک بیستم قیمت میخره
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
آقای ناشناس 08:33 به نظرت مردم به موکب محرم حمله میکنن به نظرت مردم مامور های نیرو انتظامی رو میکشن به نظرت مردم به مسجد بانک امام زاده حمله میکنن
ناشناس
۰۷:۲۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
خدالعنت کن تمام کساdی که این آشوب روراه انداختن انشاالاکه به زمین گرم بخورن دست گشت ارشادهم دستشون دردنکن که امنیت برقرارکردن
ناشناس
۰۵:۱۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
اگر گشت ارشاد نباشه در خیابان رقص و آواز راه می اندازند این عده بیکار و بی عار هستند و به بی بندباری عادت دارند
ناشناس
۰۵:۳۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
اگر واقعا حکومت و جامعه اسلامی است باید حجاب رعایت شود و دولت و علما کوتاه نیاید حجاب باید اجباری شود
کاربر
۰۴:۵۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
چه وضعشه این آت وآشغالا اینجوری اینقدر راحت میگردن. حالمون بهم خورد
جم کنید اینا رو دیگه
ناشناس
۰۳:۳۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا و اسرائیل و هر چی منافق و وطن فروش بدبخته مغز گوسفندیه،احمقا بر فرض محال هم که هیچ قانونی نباشه و مثل حیوون لخت گشتین ، بعدش چیییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انقدر پست و رذل و حقیرین که مطمئنم فکرتون حتی به خواسته های عاقلانه تری هم نرسیده تابحال
مبارز
۰۰:۲۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
بیش از 40 سال از انقلاب بزرگ اسلامی مردم ایران می گذرد.
مردمی که از حکومت کافر استبدادی و دست نشانده ی شیطان رنج ها بردند و خون دل ها خوردند.
یکی از مصیبت هایی که در طول زمان اثر گذار شد. تعدی و تجاوز به حجاب و عفت زنان این سرزمین بود که توسط اهریمن ، پالانی ملعون منحوس ( رض ا ش ا ش) صورت گرفت.
غیر از تعرض به حکم خداوند و دین مبین اسلام ، تغییری در فرهنگ عمومی ایجاد شد ، که تبعاتش تا هم اکنون باقی ست.
چه کسانی باید پاسخگوی سهل انگاری و کم کاری در یادآوری و بازشناسی این رویداد تلخ باشند؟ چرا بلایا و فجایعی که خانواده ی جعلی ، فاسد و هرزه پالانی (پهلوی) مرتکب شدند از رسانه های عمومی به طور جدی بازخوانی سالانه نمی شوند؟ کشتار نیمی از مردم بیگناه ایران در کشاکش جنگ جهانی ، حادثه مسجد گوهر شاد ، کشف حجاب (رواج بی عفتی) ، از دست رفتن حدود سرزمینی ایران و سایر خیانت ها ...

ارزش های ملی مذهبی که توسط خائنین ، با ناهنجاری ها و ضد ارزش ها معاوضه شدند. امروز و این بساط ، ثمره ی آن روزگار است.

به امید اینکه این مطلب ، مفید و موثر واقع شود ، البته در صورت انتشار
علی
۲۳:۴۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
والا ما میگیم برخورد فیزیکی نباید باشه با بد حجاب ها زن و مرد فرقی نداره
اینا هی میگن حجاب نباشه زمانی حجاب برداشته میشه که نود و نه درصد مردم بخوان نه نیم درصد مردم
الان چی شد هیچی
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
خودت هم فهمیدی چی گفتییییی؟؟؟؟
نه والا
ناشناس
۲۲:۵۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
مسئولین‌ ما اگه تو یک کار خیلی خوب باشن اون کار قطعا قطعی اینترنت و قبول نکردن انتقاد ها هستش
ناشناس
۰۰:۱۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
نه ببین ،معلومه دقت نکردیا،مسئولین یه کار بهتر هم بلدن،
اون هم بستن دهن تو و امثال تو هست
محمد حسین
۲۲:۵۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
معنی اش این بود که چندین سال انگلیس و زیرمجموعه هاش به خوبی روی مخ مردم ما کار کردن و ما خواب بودیم.
امینی
۲۲:۴۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
حجاب اجباری نمیخان حجاب اختیاریه
M
۱۱:۰۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
شما خیلی بیجا کردید که میگید حجاب اختیاری
آره حجاب اختیاریتونم دیدیم وقتی چادر از سر زن و نانوسمون برداشتید
جوری میخان مجازاتتون کنن که عبرت بشه برای سایرین
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
حجاب اختیاری برای خانه خودت چهار دیواری و اختیار داری ولی درجامعه اسلامی حجاب حجاب حجاب شما که حجاب نمی خواهی می توانی درخانه ات لخت بگردی ولی درجامعه نه
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
از کجا اینو آوردی؟ کی گفته اختیاریه؟
اگه اینطوریه غذا خوردن هم برای بدن اختیاریه،غذا نخور تا بمیری
ناشناس
۲۲:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه این اغتشاش گرا رو با استرس میریم بیرون میایم که نکنه به ما حمله کنن خوی وحشی گری دارن ؛ ایشالا حافظان امنیت و نیروی انتظامی خدا بهشون سلامتی بده همیشه تن درست باشن #ایران #امنیت
ناشناس
۲۲:۲۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
مقصر هم ارکان حکومتی است که بجای ترویج و تشویق ابتدا به ساکن با قوه قهریه وارد میشود و مشتی بی عقل مملکت را به آشوب می کشند ... تا کی باید تاوان افراد نادان را در ارکان حکومتی را بپردازیم
علی
۲۲:۱۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
هنرمندی که باعث و مشوق ( فاحشگری )در جامعه و افزایش دزد و خفت گیر در جامعه شده و هزینه امنیت جامعه بالا می رود که این هزینه از جیب بچه یتیم و ایرانیان خارج می شود لذا تمام این هنرمندان و پشتیبانان آنها دزدان سفره بچه یتیم و فقیران و مردم ایرانند
دنیای فانی ....
۲۰:۴۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
گفتند حجاب اختیاری و چادر از سر ناموسمان کشیدند ...
ناشناس
۲۰:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
هر موضوعی توسط دشمن مورد حمله و هجمه قرار گیرد معنایش اینست که آن موضوع نقطه قوت ماست

حجاب تیرش را مستقیم به قلب دشمن زده است
ناشناس
۱۶:۰۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه هر کسی رو که حجاب از سر زنان ایرانی ورداره.... این آشوب ها، فتنه انگلیس و آمریکا، اسرائیل و منافقان هست !

اینجا ایران هست و قانون داره، همون طوری که تو آمریکا نمیتونی وسط خیابوون مشروب بخوری و زندان داره، تو هم حق نداری بی حجاب باشی !
هر کسی دوست داره بی حجاب باشه بره همون آمریکا زندگی کنه ! دوست نداری ایران زندگی نکن ! قانون اساسی کشور همین هست.

زنان و مردان سالم، هیچ وقت اجازه نمیدن زنان و دختران شون بی حجاب باشن ! حتی وسط آمریکا هم باشی، دوست دارن که باحجاب و باحیا باشی !

منافقان به گوش باشید، ما تا آخرین قطره خون مون رو در راه ایران خواهیم داد، تا ایران کشوری قوی و مستقل باقی بماند !

حجاب بهانه امروز شماست ! نابودی ایران مستقل، هدف شماست !
ناشناس
۲۲:۴۷ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
حجاب یک چیز شخصیه و به کسی ربطی نداره
علی
۲۳:۱۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
مگه مملکت مال پدرته که میگی هرکی دوست نداره از ایران بره.
ناشناس
۰۳:۲۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
خدا خیرت بده ،حرف دل خیلی هامون رو زدی
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
اگر مملکت مال تو هم هست چرا به قوانینش احترام نمیزاری؟
مرتضی
۱۴:۴۷ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
باید جریمه ایی نقدی سنگین برا این کار اینگونه افراد در قانون درج گردد که پولی که از آن ور آب براشون ریخته میشه ناصرف باشه.
ناشناس
۱۴:۳۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
اینها از خداشونه که دستگیر بشن اسمشون توی فضای مجازه بپیچه یه زمینه درست بشه بعد برن خارج پناهنده بشن فقط همین سیاسی که نیستند
ناشناس
۱۴:۲۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
چهار تا بچه بیشتر خیوبون نیستن
مرتضی
۱۴:۱۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
بنده اکتفا به این سخن امام ره میکنم:
غلط می کنی قانون را قبول نداری/ قانون تو را قبول ندارد.
ناشناس
۱۴:۱۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
وقتی آدم و حوا فریب شیطان را خوردند اولین اتفاق بدی که افتاد لباسشان ریخت مردم حجاب نشانه بندگی و اطاعت خداست مسئله کمی نیست و بی حجابی یعنی بندگی شیطان
ناشناس
۱۴:۱۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
وقتی آدم و حوا فریب شیطان را خوردند اولین اتفاق بدی که افتاد لباسشان ریخت مردم حجاب نشانه بندگی و اطاعت خداست مسئله کمی نیست و بی حجابی یعنی بندگی شیطان
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
احسنت مرحبا ولی جوانان خام ایرانی فقط ظاهر امر میبینند و تقلید میکنند از تبلیغات غرب که خود اربیا ازش بیزارند
ناشناس
۱۴:۰۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
معنیش فقد اینکه یه عده از آمریکا دلار گرفتن که بیان خیابانهای تهران و جاهای دیگه شلوغ کنن که مردم جهان توجهشان به اینجا جلب بشه سخنرانی افتخار آمیز رئیس جمهورایران اسلامیمان را توجه نکنن البنه ما بیش از این از شیطان بزرگ آمرکاه و مزدوران احمق داخلی انتظاری نداریم بنده یه خانم محجبه هستم از تهران واز اینه حجابم را کامل رعایت میکنم و الگو از حضرت زهرا سلام الله علیها گرفتم افتخار می کنم. خدایا همه دختران جامعه ما را هدایت بفرما آمین
ناشناس
۱۴:۰۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
معنیش فقد اینکه یه عده از آمریکا دلار گرفتن که بیان خیابانهای تهران و جاهای دیگه شلوغ کنن که مردم جهان توجهشان به اینجا جلب بشه سخنرانی افتخار آمیز رئیس جمهورایران اسلامیمان را توجه نکنن البنه ما بیش از این از شیطان بزرگ آمرکاه و مزدوران احمق داخلی انتظاری نداریم بنده یه خانم محجبه هستم از تهران واز اینه حجابم را کامل رعایت میکنم و الگو از حضرت زهرا سلام الله علیها گرفتم افتخار می کنم. خدایا همه دختران جامعه ما را هدایت بفرما آمین
حسین
۲۳:۲۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
آخه اینها برانداز نبودن یه مشت نوجوان که معدن احساسات هستند و با توجه به اینکه حتی نیست خودشون تخلیه کنند اومدن خالی کردن تموم شد فقط یه تعداد فرصتطلب اومدن سو استفاده کردن
کامرانی فر
۱۳:۳۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
ما مردم انتظار شناسایی و دستگیری تمام عوامل وابسته به گروه های تروریستی خارجی مثل منافقین و کومله و فریب خوردگان داخلی و همچنین سلبریتی های وطن فروشی مثل علی کریمی خائن و خانم علیدوستی بی حیا رو از سپاه مقتدر و نیروی انتظامی هوشمند خواستاریم
یاشار
۱۳:۲۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
یک حقیقت رو باید بیان کرد،و قبلا هم گفته بودم فاصله فضای مجازی با فضای حقیقی یکبار سرخ شدن صورت هست بعد دیگه حتی صورت شخص هم از عمل آن کار سرخ نمیشه،ولو زشت ترین کارها باشه،
از دستورات خداوند متعال در مورد دختران و بانوان خارج شدیم و به شدت هم قانون پشت بانوان رو در این مسیر اشتباه گرفت و پیش برد،تا الان که رسید به این نقطه که همان بانوان جلوی قانون ایستادند،
مهریه،معادل معامله فردایی قرار داده شد،با نگاشتن سکه!
مهریه معادل چند برابری دیه یک مرد در قانون قرار داده شد!
مهریه معادل زندان مردان قرار داده شد،
مهریه معادل مقابله با مادر شدن دختران قرار داده شد،
نیاز به اثبات نیست خودم میدونم تمام چیزهایی که دیده ام یکی یکی اتفاق افتاد و حتی در بعضی مواقع دردسرهای بیان کردن اش رو به خود خریدم و هشدار دادم،
ان شاءالله تدبیری اساسی برای این نقطه ضعف،اندیشیده بشه.
ناشناس
۱۲:۵۷ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
بهترین راه حل رفراندوم هست
ناشناس
۱۴:۴۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
نه عزیز هر کشوری برای برهنگی قانون خودش داره
ناشناس
۱۸:۴۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
اول برو قانون اساسی رو بخون بعد بیا حرف بزن. مگه خمره رنگ ریزی که هر کاری بتوان انجام داد. باید این گونه از رای گیری برای غیر قانون اساسی در قانون اساسی پیش بینی شده باشد
ناشناس
۲۰:۳۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
اگر بنا باشه برای هر موضوعی رفراندوم بذارن تمام سال باید رفراندوم برگزار بشه !!!!

بر خلاف تصور بعضی ها حجاب یه پدیده مترقی و اجتماعی است حجاب، گمشده زنان غربی هست که به نام آزادی به لجن کشیده شدند
ناشناس
۲۲:۱۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
رفراندوم برای انتخاب بین درست و غلط معنایی نداره
ناشناس
۰۳:۲۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
باهوش کی بودی تووووووو؟?؟؟؟؟؟?؟؟
ناشناس
۱۱:۲۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
اونایی که اینجا دارن نظرات حجاب اختیاری میدن اینجا خیابون نیست هرچی بخای بگی مرگ بر کسانی که چادر از سر اون خانم برداشتن کسانی که این حرکتو کردن پدر ومادر ندارن به وقتش به حساب کسانی که این حرکتو انجام دادن میرسن تا عبرت بشه به سایرین کسی هم که نمیخاد حجاب داشته باشه هستن کشورهایی که با آغوش باز پذیرای شما زنان و مردان بی حیا و بی غیرتن
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
با سلام؛وقتیکه احمقها با دست خودشان باعث رسوایی و دروغ بودن حرفهایشان شدند.همین احمقهایی که ادعای پوشش اختیاری را دارند هنوز که نه قدرتی دارند و نه مردم به آنها اقبالی نشان داده اند اینگونه حجاب از سر یک زن معتقد به پوشش اسلامی برمیدارند حالا شما حساب کنید خدای ناکرده اگر اینها بر مسند حکومت بنشینند با مردم چکارها میکنند.مگر همین اپوزیسیون خارج نشین باصطلاح روشنفکرنما داعیه آزادی زنان را ندارند؟چگونه اکنون پوشش یک بانوی محترم را برنمیتابید؟ببینید وقتیکه خداوند بخواهد کسی یا افرادی را روسیاه نماید بدست خودشان این اتفاق را رقم میزند.ومکرو و مکرالله والله خیرالماکرین.اینجا جا دارد یک سلام ویژه به ارباب بی کفن آقا اباعبدالله الحسین عرض نماییم زیرا مانند همیشه و بعد از گذشت ۱۴قرن مجددا مظلومیتشان با آتش زدن موکبها و پرچمهای حسینی بر همگان عیان شد.تمام دعوای این بی وجودها خاموش کردن نور اسلام و در راس آن آقا اباعبدالله الحسین میباشد.راهپیمایی باشکوه اربعین بعد از دوسال وقفه چنان آتشی به خرمن این منافقین کور دل انداخته که با حمله به مراسم عزای محرم و صفر درصدد انتقام برآمده اند.غافل از اینکه این نور ۱۴۰۰سال است که با وجود انواع دشمنیها و کینه ورزیها به هیچ وجه سرد و خاموش شدنی نیست و به کوری چشمشان هر سال شکوهمندتر از قبل برگزار میگردد.السلام علیک یا ابا عبدالله.
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
تبلیغ و ترویج فحشا تولد ابن مرجانه و افزایش خفت گیر و دزد در جامعه را دارد هزینه امنیت جامعه بالا می رود که این هزینه از جیب بچه یتیم فقیر ایرانیان پرداخت می شود لذا مبلغین فحشا و منکرات دزدان سفره یتیمان فقیران هستند
آناهیتا
۰۹:۴۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
اینترنت رو وصل کنیییید
نظر منم لطفا‌ منتشر کنید
چرا سلیقه ای عمل میکنید در نشر نظرات؟!
ناشناس
۱۱:۲۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
لطفا جهت تادیب هم شده اینترنت رو وصل نکنید
ناشناس
۱۱:۴۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
اینترنت مهم تره یا جون انسانها
اگه کسی کشته بشه چه پاسخی داری ؟ اصلا امکان داره بگی من که قصد کشته شدن کسی رو نداشتم فقط میخواستم اینترنت وصل بشه
بنظرت این پاسخ برای وجدان خودتم قانع کننده هست
جان انسانها یا اینترنت
ناشناس
۲۲:۳۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
اتفاقا خدا خیرشون بده قطعش کردن حداقل استرسمون کم شد جون و نظام و امنیت کشور عزیزمون واجب تره
ناشناس
۰۷:۴۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
طی این 44سال این همه بودجه صرف تبلیغات اسلامی شده آخرش این. این یدونه کار رو هم که تخصص تون بود هم بلد نیستین.
ناشناس
۱۱:۴۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
جالب چقدر یک طرفه و سریع و اشتباه نتیجه گیری میکنی
اینهمه بودجه غربی ها با ساخت انیمیشن و فیلم و سلبریتی سازی و ... رو حساب نمیکنی
مثل اینکه شما ماهی 10 میلیون درآمد داشته باشی و مثلا 15 میلیون یکی بزور ازت بگیره اونوقت یکی بهت عرضه و تخصص پول در اوردن رو نداری
غربی ها با پیشرفت تکنولوژی ماهواره و ... ، فیلم ها و برنامه ها و انیمیشن ها شون رو به هر حال به ملت قالب میکنن.
ناشناس
۱۴:۴۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
تواین ۴۴ سال هم کشورهای غربی بخصوص امریکا و نوکراش در کشورهای عربی برعلیه ایران تبلیغ راه انواختند دشمنی کردن نمیبینی
ساده لوح
بریده وتن وطن
۰۷:۴۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
هیچ کاری احتیاح نیست بکنید،،، فقط اینستاگرام را فیلتر کنید و استفاده از آن را جرم معرفی نمایید و واقعا کسی از آن استفاده کند مجازات کنید......
اونوقت ببینید چقدر مردم به زندگی اصلی شون برمیگردند.
ناشناس
۱۰:۵۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
باید استفاده از تویبتر هم جرم باشه تا مسئول نتونه ازش استفاده کنه
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
منبع درآمد ملت است اینستا این چه حرفی است آخه!!!!!!!!!آفت جان ملت همین تند روی هاست فقط
ناشناس
۰۷:۰۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
معنیش اینه که انسان از خودش اختیار داره حیوان نیست که بهش اجبار کنی چی بپوشه ، چی بخوره ، چی بخونه ، چی نگاه کنه ، به چی فکر کنه...همیه اینها اختیاره و به هیچکس ربط نداره ....طرف دوست داره بره جهنم به تو چه؟ تو زن و دختر و خواهر نهنه خودتو هدایت کن به بهشت...
ناشناس
۱۰:۵۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
تو کل دنیای آمال و آرزوهاتون ( دنیای غرب) ، میگن چون قانونه پس نباید حجاب داشته باشین و همه مجبورند بپذیرند چرا اینجا تحمل قانون رو ندارین برید تو مکانهای خصوصی هر جور دوست دارید بپوشید کسی چیزی نمیگه ولی تو اجتماع خیر باید قانون رو رعایت کنید می فهمییییییییییید ولی نه فکر نکنم ، این چیزا نبوغ و فکر عالی می خاد که بعضیا ندارند
ناشناس
۱۱:۲۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
لطفا چراغ قرمها رو هم ا خیابونا جمع کنین ... و کشتن این دوستمون که نظر گذاشته اند را نیز آزاد کنین شاید یکی بخواد با کشتن ایشون بره به جهنم و بهشت دوست نداشته باشه ...
یعنی بعضی ها دو کلاس سواد اجتماعی ندارن. قانون دلبخواهی قانون جنگله ...
ناشناس
۱۳:۰۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
وقتی تو یک کشتی نشستی که بقیه هم داخل اون هستند غلط میکنی که بخواهی کف کشتی رو سوراخ کنی و بگی به بقیه چه ربطی دارد! میتونی از کشتی بری بیرون بعد هر غلطی خواستی بکنی. این اراجیفی که به اسم دین شخصی و ... می بافند فقط مصرفش برای همون بی.بی.سی و امثال تو هست!
ناشناس
۱۳:۳۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
مشکل نو اینه که هنوز نفهمیدی جامعه قانون داره و این قانون واسه همه کشورهاست کشور ما هم قانوش قانون الهی هست مشکل داری برو پیش همونا که مثل خودت روغنفکرن
ناشناس
۱۸:۴۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
شمایی که به قوانین احترام میزاری پس اجازه نداری وضعیت الانتو بندازی گردن مسئولین کشور،اون کشتی ام که میگی همراه خانوادت سوار شو که نسلت منقرض نشه دوسته عزیز
ناشناس
۲۰:۴۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
نوشتی انسان حیوان نیست ولی در بی حیایی بعضی ها از حیوان هم پیشی گرفته اند حیوان هم به خیلی از مسائل متعهد است !!!!!!

اختیار هم مربوط به محیط خصوصی افراده نه محیط عمومی و اجتماع
ناشناس
۲۳:۱۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
انسان با حیوان خیلی فرق داره یه دختر وقتی با وضع خراب میآد تو خیابان همه میبیننش جوانهای بی زن را که ضعف النفسند را به فساد میکشانه حتی باعث از هم پاشیدن خانواده ها میشه این فهمیدن سخت نیست بفهم
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
افرین
واو
۲۰:۵۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
وای به اونهای که دارن .....
علیرضا
۰۶:۵۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
هیچ زن سالمی از اینکه مردان متعدد ازش لذت ببرن خوشش نمیاد
ناشناس
۱۵:۵۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
توی جمع دختره رو داشتن دست درازی میکردن. بعد میخواستن بندازن گردن نظام
احدی
۲۳:۵۷ ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
برادران و خواهران عزیز
اینترنت شما هم قطعه؟باز بهانه دادید دستشون اینترنت رو قطع کردن خوب شد حالا؟؟؟میخوام بدونم به خواسته هاتون رسیدید؟؟بنشینید تو خونه بذارید اینترنت وصل باشه!
ملینا
۱۰:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
جایزه تو بابت نظر درست و بجا و بسیار چرتت آفرین تو جام بردی
ناشناس
۲۳:۴۰ ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر مزدورهای شیطان.
علی
۲۳:۱۹ ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
به حول و قوه الهى اين نقشه فتنه گرایانه نيز نقش بر آب خواهد شد
ناشناس
۲۳:۰۵ ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر غرب گدایان
ناشناس
۲۳:۵۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
درود بر شرق گدایان
ناشناس
۲۱:۵۴ ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
حالا شما بگید چرا هنوز رییس جمهور سابق دادگاهی نشده
ناشناس
۲۰:۳۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
تو این وسط چی میگی فتنه گر ؟
ناشناس
۱۶:۲۲ ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
مرگ برپیاده نظام دشمن ! مرگ برمنافق!
فاطمه
۰۰:۴۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر منافق
ناشناس
۰۹:۱۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
مریم رجوی ۱۷۰۰۰ نفر رو کشت حالا شده حامی ملت ؟؟
آناهیتا
۱۰:۴۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر مریم رجوی و دار و دسته ش
ناشناس
۱۲:۳۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
شبکه های ضد اخلاقی و ضد فرهنگی اینستاگرام برای همیشه فیلتر شود
کامران
۱۳:۳۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
علی کریمی خائن و وطن فروش
سنا
۱۳:۳۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر ترانه علیدوستی بی حیا و مزدور بن سلمان
ناشناس
۱۳:۴۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر ادم خودرای
ناشناس
۲۰:۴۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر منافق مریم رجوی نابود باید گردد