سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه‌های پلیس راهور در خصوص بازگشایی مدارس

رئیس پلیس راهور کرمان در آستانه بازگشایی مدارس از تدابیر ویژه پلیس برای پیشگیری از سوانح رانندگی و ارتقاء امنیت ترافیکی دانش آموزان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن تبریک پیشاپیش سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و خانواده‌های آنان، گفت: متاسفانه همه ساله این آغاز زیبا با سهل انگاری و غفلت برخی خانواده‌ها و وقوع حوادث ترافیکی به خاطره‌ای تلخ تبدیل می‌شود.

او افزود: تامین ایمنی تردد دانش آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی، پوشش ترافیکی مدارس در حاشیه خیابان ها، آشنا کردن دانش آموزان با علائم راهنمایی و رانندگی و اصول اولیه ایمنی عبور و مرور با همکاری و مشارکت مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان از دیگر اهداف پلیس راهور استان به شمار می رود.

رئیس پلیس راهور استان گفت: دانش آموزان، عابران پیاده و کودکان با رعایت قوانین و مقررات در عبور و مرور از عرض خیابان و استفاده از پل‌های هوایی پلیس را یاری کنند تا شاهد حوادث رانندگی نباشیم.

او ادامه داد: خانواده‌ها برای پیشگیری از حوادث ترافیکی دانش آموزان  که همیاران همیشگی پلیس نیز هستند، می‌بایست نکات ساده و مهمی را به آنان آموزش دهند.

سرهنگ خوشوقت در پایان اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان به ویژه سرعت مجاز و مطمئنه، رانندگی در بین خطوط، بستن کمربند ایمنی و استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسیکلت سواران در کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن تاثیر بسزایی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.