سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترانزیت خروجی در مرز بیله‌سوار ۶۱درصد افزایش یافت

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار از رشد ۶۱درصدی ترانزیت خروجی از این پایانه مرزی طی ۵ ماه گذشته خبر داد.

لطف‌اله بابایی مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: در ۵ ماه گذشته ۲۸۵هزار تن کالا توسط ۱۲هزار و ۷۷۶ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار ترانزیت خروجی شده که این میزان ترانزیت نسبت به مدت مشابه پارسال که حدود ۸هزار و۲۰۰ دستگاه بود، رشد ۶۱درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار وی با اشاره به این‌که از این میزان بیش از ۱۸۷هزار تن کالا توسط ۸هزار و ۳۷۶ دستگاه کامیون ایرانی، ۱۰۱هزار و ۶۶۰ تن کالا توسط ۴هزار دستگاه آذری و ۵هزار و ۱۶۴ تن کالا نیز توسط ۳۲۷ دستگاه کامیون سایر کشورها ازپایانه مرزی بیله‌سوار ترانزیت شده، می گوید: پایانه مرزی بیله‌سوار به لحاظ رونق اقتصادی و تجاری جزو ۵ پایانه برتر کشور است.

 او عمده کالاهای ترانزیت خروجی‌شده را آب معدنی، سنگ‌های ساختمانی، کاشی، انواع سیمان و چای عنوان کرد و گفت: در ۵ ماه گذشته ۱۸۱هزار تن کالا توسط ۸هزار و ۲۳۰ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار ترانزیت ورودی شده است.

بابایی تردد نزدیک به ۵۷هزار دستگاه وسیله نقلیه را در این مدت از پایانه مرزی بیله‌سوار یادآور شد و می گوید: از این تعداد ۳۲هزار و ۳۳۹ دستگاه ورودی و ۲۴هزار و ۳۷۵ دستگاه نیز خروجی هستند.

او با اشاره به این‌که در مدت یادشده ۵۶هزار دستگاه کامیون از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد نموده‌اند، گفت: از این تعداد ۳۲هزار دستگاه وارد و ۲۴هزار دستگاه نیز از مرز خارج شده‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار همچنین از رشد ۳۸۳درصدی تردد اتوبوس در پایانه مرزی بیله‌سوار خبر داد و گفت: در ۵ ماه گذشته ۷۴۸ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده‌اند که از این میزان ۳۷۴ دستگاه ورودی و ۳۷۴ دستگاه نیز خروجی بوده است.

بابایی می گوید: در مدت یادشده ۲۳ دستگاه سواری خارجی نیز از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند که از این تعداد ۱۴ دستگاه از مرز خارج و ۹ دستگاه نیز وارد شده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.