سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۱۰۰ واحد در شهرک صنعتی از نظر فرآیندی، پرخطر محسوب می‌شوند

باقری گفت: ۱۰۰ واحد صنعتی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان براساس نوع فرآیند تولید، انبارش و محصول جزو واحد‌های پرخطر هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: یک‌هزار و ۱۶۱ واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه حدود ۳۷۶ واحد صنعتی در رسته صنایع شیمیایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان فعال هستند تاکید کرد: انواع رزین، چربی‌گیرهای صنعتی، ضدعفونی‌کننده‌ها، مواد آتش‌بازی و نورافشانی، مواد شوینده، کلر، فسفات‌ها و سولفات‌هاو گازهای اکسیژن و نیتروژن از جمله تولیدات یا انبارش واحدهای صنعتی پرخطر در صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان است.

باقری افزود: شناسنامه اطلاعاتی واحدهای صنعتی شیمیایی تحت پوشش با اولویت واحدهای پرخطر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در راستای کشف و شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌پذیری زیرساخت‌های شیمیایی با همکاری اداره‌کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان تهیه شد.

وی بیان کرد که دستورالعمل نظام مصون‌سازی و عملیات پدافند شیمیایی کشور به واحدهای صنعتی تحت پوشش با همکاری شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی در ۲ مرحله به صاحبان صنایع ابلاغ و اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: مراحل خرید دستگاه‌های مولد برق اضطراری برای چاه‌های آب و ایستگاه‌های پمپاژ شهرک‌های صنعتی استان به‌منظور تداوم خدمات‌رسانی و جلوگیری از قطع آب واحدها در زمان‌های بروز بحران در حال انجام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.