سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروگاه راشد تربت حیدریه به شبکه گاز کشور متصل شد

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان خراسان رضوی از تزریق موفق گاز طبیعی به شبکه نیروگاه تولید برق راشد در شهرستان تربت حیدریه خبر داد.

سیدمصطفی حیدری مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: برای گازرسانی به این پروژه ۳۵۰۰ متر خط انتقال ۱۶ اینج به همراه یک ایستگاه تقلیل فشار، یک ایستگاه میترینگ و یک قطعه شیر گاز با نظارت فنی شرکت گاز استان نصب و اجرایی شد.

او افزود: عملیات تزریق گاز به این نیروگاه با هدف تولید برق در مدتی کمتر از دو ماه انجام شده است، و شرکت گاز خراسان رضوی در این طرح ۸۵ هزار مترمکعب بر ساعت گاز به نیروگاه راشد اختصاص می‌دهد.

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان خراسان رضوی ادامه داد: استفاده از کنتور آلتراسونیک با قابلیت ارسال داده به مرکز استان را از ویژگی‌های این پروژه است و طراحی Intrinsically Safe سیستم الکترونیکی، ایمن در برابر انفجار، دقت بالا، هزینه نگهداری پایین و تنوع درگاه‌های ارتباطی از دیگر ویژگی‌های این کنتور است.

حیدری بیان کرد: پروژه ملی گازرسانی به نیروگاه راشد تربت حیدریه با همکاری منطقه ۴ عملیات انتقال گاز و واحد‌های گازرسانی به طرح جنوب، اندازه‌گیری و توزیع گاز، گازرسانی به صنایع و هماهنگی فروش شرکت گاز استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

نیروگاه سیکل ترکیبی راشد هفتمین نیروگاه تولید برق استان خراسان رضوی است که به شبکه سراسری گاز متصل شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.