سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی مستند «روز‌های بی‌خبری» نیشابور به جشنواره فیلم کشور رومانی

مستند «روز‌های بی‌خبری» به نویسندگی و کارگردانی فیلمساز نیشابوری در بخش رسمی و رقابتی جشنواره جهانی فیلم «پاییز در وورونت» رومانی پذیرفته شد.

حمید رضا آتشی  مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت:  این مستند به نویسندگی و کارگردانی «ابوالفضل تاجیک» و تهیه‌کنندگی «مهدی مطهر»، روایت‌گر زندگی، کار و تنهایی "علی محمد"، پیرمرد ۸۴ ساله و آخرین بازمانده از نمدمالان روستایی از توابع شهرستان نیشابور است.

او افزود: چهل و دومین جشنواره جهانی فیلم «پاییز در وورونت» با هدف ارتباط بین نسل‌های فیلمساز و تشویق فیلمسازان جوان، از ۱۰ تا ۱۳ آذرماه ۱۴۰۱ در کشور رومانی برگزار می‌شود.

مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ادامه داد: مستند «روز‌های بی‌خبری» پیش از این در جشنواره‌های ملی و جهانی از جمله بیست و یکمین جشنواره جهانی روستایی آپوریا کره جنوبی، نوزدهمین جشنواره جهانی فیلم ایسکیا ایتالیا، سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، ششمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا، پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، جشنواره جهانی Luna Lumen آمریکا، جشنواره فیلم REEL Crafted کانادا، پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه مسکو منتخب شده است. 

آتشی بیان کرد: این مستند در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.