سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ۲۴ صندوق خرد زنان روستایی در سیستان و بلوچستان

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴ صندوق خرد زنان روستایی با هدف ایجاد اشتغال پایدار در استان راه‌اندازی شده است.

سید محمدرضا سیدحسینی گفت: با هدف توانمندسازی، ارتقای مهارت فردی و اجتماعی زنان روستایی، افزایش درآمد خانوارهای کم درآمد و تقویت نقش زنان در اقتصاد خانواده این صندوق‌ها در مناطق روستایی و عشایری با مشارکت پس اندازهای اندک زنان و مشارکت دولت تشکیل شده است.

وی بیان کرد: اثرات مثبت و نتایج قابل قبول اعتبارات خرد در بحث توانمندسازی زنان روستایی، ایجاد کسب و کار و بهبود شرایط زندگی آنان موجب شده صندوق ها در کانون توجه قرار گرفته و اعضای آن به عنوان گروه هدف منسجم و قابل دسترس برای انجام بسیاری از پروژها در نظر گرفته شوند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای حمایت مالی هر چه بیشتر صندوق‌های خرد زنان روستایی و عشایری، صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری منطقه سیستان نیز طی سال گذشته با افزایش سرمایه بیش‌از پنج میلیارد ریال به سرمایه ۲۱ میلیارد ریال رسیده که نقش بسزایی در ارائه تسهیلات ارزان قیمت به اعضای صندوق‌های خرد ایفا می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.