سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز رزمایش سپاس در مازندران

فرمانده سپاه کربلا مازندران از آغاز رزمایش سپاس در استان خبر داد.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت، گفت: با شناسایی همه ۱۰۴۰۰ شهید مازندران و تهیه لوح دیدار و سپاس از همه شهدای استان امروز سه شنبه ۲۹ شهریور به طور همزمان در قالب ۱۲۰۰ تیم متشکل از پاسداران، فرزندان مسئولان استان ،مسولان بنیاد شهید ،فرمانده‌های پایگاه و ائمه جمعه برگزار خواهد شد.

او افزود: این مهم برگ زرینی در تاریخ استان است که برای اولین بار در کشور انجام شد.

سردار مسلمی گفت: رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت در جهت تحقق فرمایشات رهبری که فرمودند تکریم خانواده شهدا واجب همیشه ماست، انجام خواهد شد.

او افزود:سردار سلامی با ارسال پیامی در خصوص این رزمایش در مازندران گفت سلام و ارادت مارا به خانواده شهدا برسانید خداوند مارا خادم ملت قرار دهد.

سردار مسلمی گفت: در آستانه سالگرد ۴۲سال دفاع مقدس هستیم جنگ ما جنگ اسلام با مجموع بزرگ ظالمان و زورگویان جهان به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا بود که با عظمت ملت و رهبری امام باعث برچیده شدن ظلم و فساد در جهان بود.

او افزود:پس از گذشت بیش از ۴۰ دهه از عمر انقلاب این نسل میراث دار است و گواه این سخن حضور هزاران مدافع حرم و تقدیم شهدا در این دوران است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت:رزمایش سپاه با رمز سلام فرمانده یا صاحب الزمان یا صاحب الزمان یا صاحب الزمان ساعت ۹ آغاز خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.