سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعامل پلیس و صدا وسیما، عاملی موثر در ارتقاء فرهنگ عمومی و آگاه سازی اقشار مختلف جامعه

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تعامل صدا و سیما و پلیس را در ارتقاء فرهنگ عمومی،آموزش و آگاه سازی اقشار مختلف جامعه موثر، مهم و پررنگ دانست.

 پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی رحیمی معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان در دیدار تعاملی با مدیران صدا وسیمای مرکز استان که بمناسبت فرارسیدن هفته فراجا و هماهنگی و برنامه ریزی مناسبت های این هفته برگزار شد  گفت: تقویت و ارتقاء احساس امنیت پایدار در جامعه بستری امن و سالم را می طلبد که این امر در سایه تعامل پلیس با رسانه های گروهی به ویژه صدا وسیما محقق می شود.

وی ادامه داد: امروز نقش و جايگاه رسانه ها در حدي است که نمي توان زندگي را بي حضور آنها قابل تصور دانست، رسانه ها در بسياري از جنبه هاي فعاليت اجتماعي و فردي ما دخالت و نقش دارند.

سرهنگ رحیمی در ادامه تصریح کرد: انسان ها امروزه در معرض نهادهاي رسانه اي متولد مي شوند، مي انديشند، دنيا را در اين رهگذر مي شناسند و رفتارهاي خود را براساس الگوهاي برگرفته از رسانه هاي رايج عصر،سامان مي بخشد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ریشه بسیاری از جرایم و ناهنجاری های اجتماعی را نتیجه عدم آموزش و فرهنگ سازی در جامعه دانست و بر نقش بسیار مهم و پررنگ صدا وسیمادر ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه تاکید کرد.

وی صدا و سیما را موثرترین و پرنفوذترین رسانه در جامعه برشمرد وگفت : از این ظرفیت مهم و اثرگذار بایستی برای پیشبرد اهداف پلیس در جهت آگاه سازی اقشار مختلف مردم و افزایش مشارکت عمومی با پلیس در هفته فراجا و تامین نظم و امنیت جامعه بهره گرفت.

 خمری معاون خبر صدا و سیمای استان در ادامه این نشست  با قدردانی از تلاش های پلیس در تامین نظم و امنیت مطلوب جامعه، بیان داشت: امنیت وآرامش جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی است.

معاون خبر صدا و سیمای مرکز استان با اشاره به تعامل خوب مجموعه فرماندهي انتظامي استان با صدا و سیما،از آمادگی برگزاری اتاق فکر و جلسات هم اندیشی در جهت هم فکری و هم افزایی در ساخت برنامه های آموزشی بصورت مستمر و خصوصأ هفته فراجا خبر داد و گفت: هرگونه فعالیتی که موجب ارتقاء امنیت واحساس امنیت را در بین مردم فراهم کند، مشارکت خواهیم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.