سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی آستان قدس رضوی برای سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه درصدد هستیم از ظرفیت آستان قدس در سرمایه‌گذاری در تمامی شهرستان‌ها بهره‌مند شویم، گفت: چند پروژه سرمایه‌گذاری به آستان قدس رضوی جهت سرمایه‌گذاری پیشنهاد شده است.

آقای منزوی در دیدار با مسئولان آستان قدس رضوی، ضمن دعوت از معاون سرمایه گذاری آستان قدس رضوی جهت حضور در استان، اظهار کرد: این نهاد ظرفیت بسیار خوبی برای ورود به طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در چهارمحال و بختیاری دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری افزود: طرح نیمه‌تمام سرمایه‌گذاری فرومنگز در شهرستان بن، از طرح‌هایی است که باسرمایه‌گذاری آستان قدس و دانش فنی وبومی شرکت‌های فولادی می‌تواند احیا شود. 


بیشتر بخوانید


وی بیان کرد: به‌دنبال مذاکره با سرمایه‌گذاران قبلی برای تفاهم و یا در نهایت پیشبرد کار از طریق مزایده وتعیین تکلیف این طرح هستیم. 

منزوی با تاکید بر اینکه درصدد هستیم از ظرفیت آستان قدس در سرمایه‌گذاری در تمامی شهرستان‌ها بهره‌مند شویم، عنوان کرد: چند پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، مجتمع بین راهی و واحد تولیدی به آستان قدس رضوی جهت سرمایه‌گذاری پیشنهاد شده است، همچنین چند طرح دیگر برای سرمایه‌گذاری در استان دارای زیرساخت هستند و سرمایه‌گذار می‌تواند به آن ورود پیدا کند؛ که امیدواریم باحضور معاون سرمایه گذاری وتیم اقتصادی آستان قدس دراستان نتایج مطلوبی حاصل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.