سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد فضای ایمن مورد توجه مسئولان مرتبط با تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری حضوری مدارس و دانشگاه‌ها پس از دو سال شیوع ویروس کرونا گفت: ایجاد فضایی ایمن از لحاظ بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و پرورشی مورد توجه مسئولان مرتبط با تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان باشد.

آقای حسین‌میرزایی ۲۸ شهریورماه در شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: رسانه‌های گروهی و روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار مرتبط با مناسبت‌های پیش‌رو مانند عزاداری‌های دهه آخر ماه صفر، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری حضوری مدارس و دانشگاه‌ها پس از دو سال شیوع ویروس کرونا افزود: ایجاد فضایی ایمن از لحاظ بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و پرورشی مورد توجه مسئولان مرتبط با تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان باشد، همچنین رسانه‌های گروهی و فضای مجازی به‌منظور جلب اعتماد خانواده‌ها برای آموزش حضوری دانش‌آموزان و دانشجویان تلاش کنند.


بیشتر بخوانید


حسین‌میرزایی تصریح کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید از تمامی دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری بازدید و وضعیت امکانات، تجهیزات، خوابگاه‌ها، کتابخانه‌ها، کارگاه‌ها، فضای فیزیکی و سلف‌سرویس در مراکز آموزش عالی استان بررسی شد.

وی یادآور شد: مدیران، مسئولان، استادان و آموزگاران دانشگاه‌ها و مدارس چهارمحال و بختیاری رفتار مناسب با دانشجویان و دانش‌آموزان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی برای اجرای به ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اظهار داشت: ۳۰ شهریورماه جاری آئین تجلیل از ۱۰ هزار پیشکسوت ایثار و شهادت استان همزمان با سراسر کشور و با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه محوری این ویژه‌برنامه با حضور ۳۰۰ نفر از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: برگزاری رژه موتوری و آئین عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال در چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

وی افزود: رسانه‌های گروهی و فعالان فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی گسترده مناسبت‌های درپیش‌رو تلاش و همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری شناسایی مسائل مهم در استان به‌منظور اولویت‌بندی برای اطلاع‌رسانی را ضروری اعلام و تصریح کرد: این مسایل پس از شناسایی به دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان اعلام تا راهکار‌های عملیاتی برای رفع مشکلات احتمالی در بخش‌های مختلف ارائه شود.

وی یادآور شد: تلاش‌های اعضای شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری برای انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم همزمان با هفته دولت سال‌جاری مطلوب، قابل قدردانی و همراه با اُمیدآفرینی در جامعه بود.

حسین‌میرزایی اظهار داشت: اطلاع‌رسانی از اقدامات رزمندگان ایرانی در دوران پُرافتخار دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های جدید در دستور کار همگان باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.