سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاخص کل اُفت بیش از ۴ هزار واحد داشت

شاخص کل بورس با اُفت ۴ هزار و ۹۵ واحدی در تراز یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۲۱ واحد متوقف شد.

امروز دوشنبه (۲۸ شهریور) شاخص کل بورس با اُفت ۳۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۷ هزار و ۸۸۱ واحد قرار گرفت.شاخص کل بورس با اُفت ۴ هزار و ۹۵ واحدی در تراز یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۲۱ واحد متوقف شد.

آقای کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه گفت:امروز روند بازار منفی بود نکته منفی دیگر امروز ارزش معاملات پایین بود. افزایش نرخ بهره بین بانکی، دو دلی سهامداران به سبب ابهامات اقتصادی و در نهایت روند سیاسی از جمله موارد اثر گذار بر روند بازار بود.



ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «کگل» و «حکشتی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خساپا»، «شستا» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند

شاخص کل هم وزن هم با اُفت هزار و ۶۹۸ واحدی روی پله ۴۰۰ هزار و ۲۱۲ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۲ هزار و ۹۳۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۵۳ واحد روی پله ۱۸ هزار و ۵۷۶ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۸۰ میلیارد سهم به ارزش ۴۱۳ میلیارد تومان رسید

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۶۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های خچرخش، خکار و فپنتا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های های تکمبا، ثاباد و سکرد بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های کزغال، غپاذر و کپرور بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت ثغرب، زنگان و ثرود بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

افران، فردا، همای بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، افران و صمعاد ۲۱۲ در بورس ایران داشتند

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های کارا، اراد ۹۲۴ و اعتماد در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های میدکو ۲، صند ۴۱۲۲ و کیان بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، خساپا و کمند بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
نماد‌های اخزا ۹۱۶۴، اراد ۸۷۴ و اراد ۸۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، نخل ۲ و سپیدما ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
چرا همه صندوق های ای تی آف رو ناوشان معامله میشن ولی دارا یکم وپالایش حداقل سی درصد زیر ناو معامله میشه. ؟
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
اصلا بورس برای اینها اهمیتی نداره چه برسه به صندوق پالایش و دارایکم
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
آینده ای برامون نموند ... همه چیزمون رو از دست دادیم تو بورس ...۷۰درصد از پولم رفت زندگیم از هم پاشید بدبخت شدم....هیچ کس جواب گو نیست