سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل بازرسی ثبت اسناد و املاک کشور در اراک خبرداد:

حدنگاری ۱۰ درصد از اراصی کشاورزی استان مرکزی

زکیان گفت: حد نگاری اراضی کشاورزی در حال حاضر یکی از موضوعات در حال بررسی است.

فرهاد زکیان مدیر کل بازرسی ثبت اسناد و املاک کشور در جلسه تکریم و معارفه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی در اراک با اشاره به اهمیت حد نگاری اراضی کشاورزی گفت: حد نگاری اراضی کشاورزی در حال حاضر یکی از موضوعات در حال بررسی است و هم اکنون ۱۰ درصد از اراضی کشاورزی استان مرکزی حد نگاری شده است.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم در این مراسم با اشاره به اینکه کار در ثبت و اسناد و املاک نیازمند یک تخصص لازم است گفت: توجه به منافع عمومی و حفاظت و حراست از آن باید در دستور کار مدیران قرار گیرد


حجت الاسلام موسوی افزود: برای اینکه جامعه در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد باید استیفای حقوق عامه مردم مورد توجه قرار گیرد به طوری که هر یک ازافراد جامعه اگر حقی داشته باشد بتواند به راحتی و به صورت مساوی از حق خود دفاع کند.

او اضافه کرد: تضمین عدالت از سوی حاکمیت یکی دیگر از مقوله‌هایی است که می‌تواند در پیشرفت یک جامعه موثر باشد و البته جلوگیری از ظلم و فساد در جامعه و البته احیای حقوق عامه در جامعه هم باید مد نظر قرار گیرد.

در این مراسم تقدم به عنوان سرپرست جدید اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی معرفی و از زحمات شایان مهر مدیر کل سابق قدردانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.