سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیار حاج قاسم، میزبان ۳ شهید گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان گفت: در هفته دفاع مقدس، کرمان میزبان ۳ شهیدگمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

سرهنگ مهدوی فر گفت: امسال هفته دفاع مقدس از ۳۰ شهریور ماه آغاز می‌شود و تا ۷ مهر ماه ادامه دارد و در سطح استان کرمان ستاد‌های بزرگداشت این هفته تشکیل شده اند.

او افزود: امسال ۴۲ محور با بیش از ۴۲۰ برنامه اجرایی به همت مجموعه‌های نظامی و انتظامی و مجموعه‌های ادارات و ارگان‌های دولتی برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با شعار «ما مقاوم هستیم» با محوریت جهاد تبیین و سوگواری از چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه تا ۷ مهرماه ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه طی هفته دفاع مقدس، ۲ برنامه ویژه در سطح استان کرمان داریم، تصریح کرد: یکی از این برنامه‌ها پخش سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به صورت ارتباط تصویری همزمان با سراسر کشور و استان کرمان در روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ساعت ۹ و ۳۰ صبح است که در شهر کرمان این برنامه از گلزار شهدا پخش می‌شود.

او دیگر برنامه ویژه در کرمان را تشییع پیکر شهدای گمنام عنوان کرد و افزود: روز شنبه ۲ شهریور، میزبان ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سطح استان کرمان هستیم که این شهدا پس از تشییع در ۲ نقطه در شهرستان‌های زرند و کرمان به خاک سپرده می‌شوند.

سرهنگ مهدوی فر رونمایی از ۷۰ عنوان کتاب دفاع مقدس و تولیدات فضای مجازی، رژه نیرو‌های مسلح، عطر افشانی و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس طی امسال عنوان کرد.

به گفته او برنامه روایتگری پیشکسوتان دفاع مقدس در مدارس از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

همچنین در این نشست نماینده فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد: امسال شهید توسنگ به عنوان شهید شاخص استان کرمان معرفی و از کتاب او نیز رونمایی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.