سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمل و نقل زائران با اتوبوس ۳۰۰ درصد افزایش داشت

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کرمان از اعزام ۳۰ هزار زائر اربعین در قالب هزارسفر اتوبوسی از استان کرمان به مرز‌های شلمچه و مهران خبرداد.

احسان عراقی زاده تعداد زائران اربعین از استان کرمان را بوسیله ناوگان اتوبوسی عمومی برون شهری از ابتدای شهریورماه تا روز اربعین را حدود ۳۰ هزار زائر اعلام کرد و گفت: این آمار در مقایسه با سال‌های قبل از کرونا حداقل ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

او افزود: برای اعزام این تعداد زائر به مرز‌های شلمچه ومهران حدود هزار سفر از مبداء پایانه مسافربری شهر کرمان و پایانه‌های مسافربری شهرستان‌های حوزه شمال استان به مقصد مرز‌های شلمچه و مهران انجام شده که در این راستا بیش از ۱۷ هزار زائر در ۵۴۵ سفر اتوبوسی از مبداء مرز‌های شلمچه و مهران به استان کرمان بازگشته اند.

عراقی زاده با اشاره به حضور شبانه روزی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در پایانه‌های مرزی شلمچه و مهران گفت: برای خدمت رسانی مناسب به زائران اربعین در مرز‌ها، تسهیل در روند جابجایی و ساماندهی ناوگان مسافربری، بویژه مدیریت بازگشت زائران پیاده روی اربعین حسینی، ۲۰ دستگاه از ماشین آلات سبک و سنگین راهداری و ۵۰ نفر از روسای ادارات و کارشناسان این اداره کل در مرز‌های شلمچه و مهران مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان افزود: حضور راهداران اعزامی از استان کرمان تا پایان طرح جابجایی اربعین حسینی در مرز‌های شلمچه و مهران ادامه خواهد داشت وهمانند گذشته هرگونه شکایت، انتقاد یا پیشنهادی در زمینه عملکرد شرکت‌های مسافربری ورانندگان اتوبوس از طریق سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ قابل طرح و رسیدگی خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.