سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار نمایندگی راهداری اردبیل در مرز مهران

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: با استقرار نمایندگی راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل در مرز مهران مشکل جابجایی زائرین وجود ندارد.

رضا شیرین زاده گفت: در حال‌حاضر ۲۵ نفر از همکاران ما در مرز مهران مستقر شده‌اند تا ارائه خدمات را به زائران برای بازگشت به مقصد استان اردبیل انجام دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل می گوید: پایانه مرزی برکت مهران مملو از اتوبوس‌های بین‌شهری است به‌طوری‌که بیش‌از ۲ هزار دستگاه اتوبوس در مرز مهران آماده جابجایی مسافران به مقاصد مختلف است که در سکوی مربوط به استان اردبیل نیز بیش‌از ۵۰ دستگاه اتوبوس آماده جابجایی مسافران استان اردبیل است.

شیرین زاده با بیان اینکه بدون تعطیلی و در کوتاه‌ترین زمان، انتقال زائران را از مرز مهران به پایانه مسافربری اردبیل انجام می‌دهیم گفت: تلاش می‌کنیم تا در دمای هوای ۴۰ درجه و کمترین توقف به‌سرعت شاهد اعزام اتوبوس‌ها به مقصد اردبیل باشیم.

او می گوید: تا زمانی‌که آخرین زائر وارد پایانه مرزی می‌شود همکاران ما در پایانه برکت مرز مهران حاضر بوده و خدمات‌رسانی را بدون توقف انجام می‌دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش‌از ۲۰ دستگاه وسایل نقلیه نقلیه نیز توسط راهداری و حمل و نقل استان اردبیل مهیا شده تا جابه‌جایی مسافران را به سمت پایانه مرزی مهران انجام دهند.

شیرین زاده گفت: فعالیتی که همکاران ما در پایانه مسافربری برکت مرز مهران انجام می‌دهند در حقیقت الگویی برای سایر استان‌ها بوده چرا که مسافران با آرامش کامل به سمت سکوی استان اردبیل حرکت کرده، سوار اتوبوس‌ها شده و با نرخ مصوب شاهد بازگشت زائران از پایانه مسافربری مهران به سمت اردبیل هستیم.

او گفت: حتی آمادگی داریم برای استان‌های هم‌جوار نیز خدمات‌رسانی را انجام دهیم و هیچ مشکلی در تأمین اتوبوس‌های مورد نیاز برای بازگشت زائران وجود ندارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:با آغاز بازگشت زائران اربعین حسینی از کشور عراق ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در کنار سایر دستگاه‌ها تمام توان خود را ارتقا داده تا خدمات‌رسانی مطلوب برای زائران اربعین حسینی در مورد بازگشت انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.