سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف بیش از۵۸۰ هزار متر مربع در ماهدشت

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: بیش از ۲۸۹ میلیارد تومان از اراضی دولتی رفع تصرف و به دولت باز گردانده شد.

شریفی، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: این رفع تصرف در ضلع شمال مسکن مهر ماهدشت و در اراضی ملی بوده که توسط اشخاصی حقیقی اقدام به تصرف کرده بودند و توسط یگان حفاظت از اراضی استان رفع تصرف شد .

شریفی گفت: با حضور عوامل یگان حفاظت از اراضی در شهرک ابریشم و گزارش واحد گشت یگان و صدور حکم قضایی با هماهنگی و تلاش مجموعه همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان اقدام به رفع تصرف از اراضی مورد نظر صورت گرفته است .

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرزگفت : این رفع تصرف شامل یک قطعه زمین به مساحت ۵۸۰۰۰۰ متر مربع در اراضی ملی بوده که توسط اشخاصی حقیقی اقدام به دپوی نخاله ساختمانی، خا کبرداری و تسطیح اراضی نموده بودند که توسط یگان حفاظت از اراضی استان رفع تصرف شد .

او ارزش تقریبی این اراضی را ۲۸۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت با حضور به موقع و هوشیاری کامل عوامل یگان حفاظت از اراضی استان و با همکاری معاونت مسکن و بازآفرینی و حضور عوامل کلانتری مسکن مهر ماهدشت این زمین به دولت بازگردانده شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.