سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصیری:

نمایش محشر تبیین الگوی رفتار اسلامی در جامعه است

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نمایش محشر در تحقق جهاد تبیین موثر است و تبیین الگو‌های رفتاری مناسبی برای مردم و مسئولان است.

مهدی نصیری قره قانی، ضمن حضور در محل اجرای نمایش میدانی محشر در شیراز گفت: با توجه به نمایش میدانی فصل شیدایی در سال گذشته در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز تخمین حدود ۱۲۰ هزار نفر از شهروندان برای تماشای نمایش محشر را داشتیم و خوشبختانه طرح آن تهیه شد و تمام دستگاه‌ها پای کار آمدند.

او گفت: ردیف بودجه برای این نمایش امسال به اجرا رسید و امیدواریم که اجرای چنین نمایش‌هایی در شیراز ادامه یابد و جذابیت نمایش‌های میدانی برای مخاطبان بسیار زیاد است و در چند شب اول تمام صندلی‌ها رزرو شده و شاهد استقبال بیشتر مردم در شب‌های آتی از نمایش محشر خواهیم بود.

نصیری گفت: محتوای این نمایش در زندگی مادی بسیار لازم توجه است تا مردم و مسئولان به اعمال و رفتار خود در زندگی توجه بیشتری کنند و این نمایش در فرهنگ سازی اسلامی و رفتار ما بی شک نقش بسزایی دارد.

او گفت: چنین نمایش‌هایی در جهاد تبیین موثر است و یکی از روش‌های تبیین، نمایش زنده است و می‌تواند اثرگذاری ویژه داشته باشد و محشر تبیین الگوی رفتار و اعمال و مسئولیت‌های افراد جامعه است.

نصیری گفت: نمایش‌های میدانی با محوریت مذهبی اثر مطلوبی بر مخاطبان نوجوان و جوان می‌گذارد و تاثیر آن‌ها از دروس و کتاب‌ها نیز بیشتر است، زیرا به صورت عینی این مفاهیم را مشاهده می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.