سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسدی:

خدمات‌رسانی به زائران اربعین در شلمچه، مدال افتخار است

شهردار منتخب شیراز خدمات‌رسانی به زائران اربعین در شلمچه که در موکب حضرت احمدبن‌موسی- شاهچراغ (ع) ارائه می‌شود را مدال افتخاری برای شهرداری دانست.

محمدحسن اسدی به همران تعدادی از مدیران شهری در موکب حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ (ع) در شلمچه حضور یافت و گفت: بازخورد زوار اربعین حسینی در نقطه مرزی شلمچه رضایت را به همراه داشته که باید این خدمات توسعه یابد.

شهردار منتخب شیراز در این بازدید با بیان اینکه خادمین موکب حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ (ع) عمدتا کارکنان شهرداری شیراز شامل پاکبانان، رانندگان اتوبوس، آتش‌نشانان، کارشناسان حوزه‌های خدمات شهری و سازمان فرهنگی اجتماعی هستند، گفت: از اقدامات این خادمین زوار اربعین حسینی قدردانی می‌کنم.

او همچنین به جلسه خود با نماینده مردم خرمشهر و آبادان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر و جمعی از مقامات محلی اشاره کرد و گفت: طی این جلسه در خصوص همکاری دوطرفه در راستای ظرفیت‌های گردشگری و قطب پزشکی شیراز تبادل نظر انجام گرفت.

اسدی با اشاره به خدمات‌رسانی هرساله شهرداری شیراز در نقطه مرزی شلمچه نیز به عنوان محور دیگر این جلسه پرداخت و گفت: این خدمات در حد خوبی انجام می‌شود و بازخورد زوار اربعین هم رضایت را به همراه داشته است.

به گفته شهردار منتخب شیراز، خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی باید توسعه یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.