سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک سنگین در محور‌های بازگشت زوار

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از ترافیک سنگین در محور‌های بازگشت زوار در این استان خبر داد.

کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین، اما روان در محور‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب به سمت کرمانشاه و محور ایلام به سمت حمیل هستیم.

وی افزود: در محور اسلام آبادغرب-کرمانشاه-بیستون با توجه به تلاقی مسیر‌های زوار از ۲ مرز خسروی و مهران شاهد ترافیک سنگین هستیم که ترافیک در این مسیر هم روان است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به وجود برخی گره‌های ترافیکی در مسیر تردد زوار، گفت: در حال حاضر در بیستون و ماهیدشت به دلیل استقرار موکب‌ها و توقف زوار شاهد گره‌های ترافیکی هستیم که نیرو‌های پلیس راه مستقر بوده و در حال مدیریت تردد هستند.

دستغیب از افزایش ۵۰ درصدی ترافیک در محور‌های بازگشت زوار خبر داد و تصریح کرد: از روز ۲۷ و ۲۸ شهریور با پایان گرفتن مراسم اربعین شاهد اوج گیری موج بازگشت زوار خواهیم بود.

وی گفت: در حال حاضر نگرانی اصلی ما در موج بازگشت بحث خستگی زوار و عجله و شتاب آن‌ها برای رسیدن به مقصد است و همین امر احتمال تصادفات بویژه از نوع واژگونی را افزایش می‌دهد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بیان کرد: در همین راستا از تمام زوار درخواست داریم که حتماً برنامه سفر را مدیریت کرده و از هرگونه عجله و شتاب در طول مسیر خودداری کنند.

دستغیب گفت: از رانندگان تقاضا داریم حتماً در موکب‌های مسیر توقف کرده و استراحت کنند و از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی به طور جد خودداری کنند.

وی با اشاره به تداوم طرح تا روز اول مهر، گفت: تا پایان موج بازگشت زوار پلیس راه در خدمات زائران اربعین خواهد بود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.