سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش پاراآسیایی استان قزوین از تیم ملی خداحافظی کرد

مهدی وهابی آقابابایی دارنده مدال نقره باز‌های پاراآسیایی جوانان بحرین به علت آنچه که بی مهری و بی توجهی مسئولان خواند از تیم ملی خداحافظی کرد.

مهدی وهابی آقابابایی دارنده مدال نقره بازی‌های پارآسیایی منامه _ بحرین جوانان ۲۰۲۱ که به تازگی از این رقابت بازگشته بود از رشته پارا وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران رسما اعلام خداحافظی کرد.

وی گفت: هزینه‌های بالا و سنگین مکمل ورزشی و عدم شغل مناسب و همچنین بی توجهی و بی مهری مسئولین شهرستان از اصلی‌ترین دلایل تصمیمش است.

وهابی افزود: امیدواریم مسئولین شهری و مربوطه با توجه بیشتر به سرمایه‌های استان بخصوص ورزشکاران جانبازان و معلولین از نابودی انگیزه آنان جلوگیری نمایند.

وی در پایان از کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران، هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قزوین و کادر فنی و مربی توانمند و زحمتکش، همچنین پدر و مادرش و تمام کسانی که بخاطر زحماتی که در این مدت و دوران ورزشی داشتند کمال تشکر و قدردانی کرد.

مهدی وهابی آقابابایی ورزشکار قزوینی با کسب نشان نقره در رقابت‌های پارا وزنه برداری آسیایی ۲۰۲۱ بحرین در دسته ۴۹ کیلوگرم توانست عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند و اولین مدال پاراوزنه برداری استان را به دست آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.