سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سنندج:

امنیت در کردستان استقبال زائران را به همراه داشت

رستمی گفت:در سایه امنیت پایدار مردمی شاهد استقبال گسترده زائران اربعین حسینی از مرز استان هستیم.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: به برکت همراهی همه جانبه مردم استان با نیرو‌های نظامی و انتظامی شاهد امنیتی پایدار و مثال زدنی در کردستان هستیم.

امام جمعه سنندج افزود: در سایه همین امنیت پایدار مردمی شاهد استقبال گسترده زائران اربعین حسینی از مرز‌های استان هستیم و خوشبختانه تاکنون بیش از ۵۰ هزار زائر داخلی و خارجی از مرز باشماق مریوان عازم عتبات عالیات شده اند.

او تصریح کرد: مردم اهل سنت کردستان برای همه بزرگان دینی احترام قائل هستند و امام حسین (ع) و شهدای کربلا نیز همواره مورد احترام مردم این دیار بوده اند.

ماموستا رستمی افزود: استقبال از زائران اربعین حسینی نشان دهنده امنیت پایدار مردمی در کردستان و ارادت مردمان این خطه از میهن اسلامی به خاندان رسول الله (ص) است.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود به حادثه جان باختن «شلیر رسولی» بانوی مریوانی اشاره کرد و گفت: باید با تعدی کنندگان به جان و مال و ناموس مسلمانان برخورد جدی شود تا دیگر اینگونه حوادث ناگوار رخ ندهد.

ماموستا رستمی همچنین بر کمک به نیازمندان در جامعه تأکید کرد و گفت: در آستانه شروع کلاس‌های درس در مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است که به یاری دانش آموزان و دانشجویان نیازمند بشتابیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.