سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ثبت نام کنندگان طرح مسکن ملی از تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی با بیان اینکه در سطح استان ۵۷ شهر زیر صد هزار نفر جمعیت داریم که میانه هم جزو آنهاست، گفت: آمار ثبت نام در طرح مسکن ملی تاکنون ۶۲ هزار نفر بوده که از این تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ نفر پالایش شده است که ثبت نام کنندگان طرح مسکن ملی از تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی بهره مند می شوند.

آقای سروری در جلسه‌ای با فرماندار و نمایندگان میانه، با اشاره به اینکه از ۷۵۰۰ نفر آمار پالایش شده، ۴۵۰ نفر آن متعلق به شهرستان میانه است، گفت: در زمین‌هایی که توسط اداره راه و شهرسازی تعیین شده برای ۳۰۴ واحد آن زمین تخصیص یافته، ۳۰۰ واحد در حال اخذ مجوز‌ها هستند و عملیات اجرایی ۱۳۰ واحد نیز آغاز شده است.

او افزود: دو پروژه بنیاد ساخت نیز داریم که هر کدام دارای ۱۴۸ واحد می‌باشد و مردم می‌توانند برای آن ثبت نام کنند.

او با بیان اینکه برای ثبت نام کنندگان این طرح تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی درنظرگرفته شده و مابقی آورده متقاضی خواهد بود، ادامه داد: از نظر گروه‌های ساخت در طرح مسکن ملی، شهرستان میانه رتبه اول در سطح استان را برخوردار بوده و آذربایجان شرقی نیز رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.

آقای مسعود سعادتی فرماندار ویژه میانه در این جلسه، خواستار تسریع در پروژه‌های نیمه تمام طرح هادی روستا‌ها و آغاز عملیات طرح هادی روستا‌های باقی مانده شهرستان میانه شد.

آقایان سیدمرتضی حسینی و مهدی اسماعیلی نمایندگان میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از بیان مشکل برخی روستا‌ها در خصوص خارج از محدوده بودن برخی مناطق و همجنین مشکل وجود معادن ارزشمند غیرقابل دسترس در منطقه حفاظت شده کاغذکنان و لزوم حل آن صحبت کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.