سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات پلیس در خصوص بد حالی خانمی در مقر پلیس

پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص خانمی که در یکی از بخش‌های پلیس فاتب دچار عارضه قلبی شده بود توضیح داد.

خانمی که برای توضیح و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس فاتب هدایت شده بود در جمع سایر افراد هدایت شده به دلیل عارضه قلبی بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان انتقال و تحت درمان و مداوا قرار دارد.

خبر تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
وقتی می خواهند بگن خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام می شوند بدانید می خواهند یک دروغی رو به مردم بگن
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
با سلام اولا این توجیه بنظرم مورد قبول نمی باشد و ثانیا شاید مامور فوق تجربه و اموزش لازم را در این موردندیده باشد و از همه مهمتر نباید تلاش سایر مامورین نادیده گرفته شود و از طرفی نباید به ظاهر فرد خاطی بی حجاب نگاه نمود خیلی آنها ترسو و با آبرو هستند از کجا معلوم در اثر دستگیری ترسیده و سکته نموده و مکان نگهداری برای او جای وحشت داشت و.. خودم از نیرور امر به معروف بودم و از سر زمین کشاورزی برگشت به منزل بودم برایم پیامک آمد در داخل خودرو شما کشف حجاب شده وبه نیروی انتظامی مراجعه نتیجه نگرفتم و اینجانب اصلا مسافر و سرنشین نداشتم و.... افراد بی تفاوت و.. در همه نهاد وجود دارد و با بی دقتی برای آن نهاد و جامعه ناراحتی بوجود می آورد و تلاش سایر افراد را زیر سوال می برند
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
حتما به خاطر برخورد بد مامورها دچار شک شده
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
همین فقط؟! مرد بنده خدا!!هدایت شد به اون دنیا....