سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات دیدار کرد

عبدالله بن زاید که در سفری رسمی برای اولین بار به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده با اسحاق هرتزوگ دیدار کرد.

عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات که عصر روز چهارشنبه در سفری رسمی برای اولین بار وارد تل‌آویو شد با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه العین الاخباریه، هرتزوگ در ابتدای این نشست مدعی شد: «جهان با احترام به توافق‌نامه‌ ابراهیم می‌نگرد و می‌گوید که از بسیاری جهات خاورمیانه جدیدی در حال ایجاد و پیشروی است.»

عبدالله بن زاید آل نهیان همزمان با دومین سالروز عادی سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی همراه با یک هیئت بلندپایه اقتصادی به سرزمین های اشغالی سفر کرده است.

ماه سپتامبر ۲۰۲۰ رژیم صهیونیستی توافق عادی سازی روابط خود با کشورهای امارات و بحرین را در واشنگتن و با حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا امضا کرد. از آن زمان تاکنون، امارات و بحرین بدون توجه به حقوق تضییع شده ملت فلسطین، توافقات متعددی را در زمینه سفرهای هوایی، گردشگری، تجارت و ورزش امضا کرده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
بد جور پای ایران را در برجام بنند کرده اند و در این اوضاع مافیای حکام عبری عرب بذر شب می پاشند !!! ایران باید حواسش به چهار طرفش باشد تا تیر شب مافیا ننشیند در مقابل این همه دسیسه باید که هر از چند گاه از تفنگ دار و تکاور خود به درستی استفاده کند و فقط ناظر بی دل و جرات نباشد