سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت ۱۲۰ هزار واحد مسکونی در طرح "نهضت ملی مسکن"

استاندار کرمانشاه با اشاره به تکلیف استان در زمینه ساخت ۱۲۰ هزار واحد مسکونی در طرح "نهضت ملی مسکن" گفت : باید در این زمینه جلوتر حرکت کرده و برای ساخت بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه ریزی کنیم.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه با اشاره به شروع طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت : در این طرح استان مکلف به ساخت ۱۲۰ هزار واحد مسکونی شده است.

وی با اشاره به ثبت نام ۱۹۱ هزار نفر در این طرح گفت: این افراد ثبت نام مقدماتی انجام داده اند و بعد از پالایش و بررسی شرایط آن‌ها آمار واقعی متقاضیان به دست خواهد آمد.

امیری مقدم گفت: با توجه به این میزان استقبال و با توجه به اینکه درسال‌های آینده تقاضای مسکن افزایش می‌یاید، از همین حالا باید برنامه ریزی‌ها را برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی انجام دهیم و زمین لازم برای ساخت این تعداد واحد را فراهم کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تامین زمین برای ۶۰ درصد از سهمیه تعیین شده برای استان گفت: از ۱۲۰ هزار واحدی که مکلف به ساخت آن هستیم برای ۶۰ درصد آن‌ها زمین لازم تامین شده است.

امیری مقدم گفت: قطعا با اجرایی شدن پروژه ساخت این تعداد واحد مسکونی در استان، بازار اشتغال در حوزه مسکن هم رونق می‌گیرد و این موضوع برای استانی مانند کرمانشاه که با بیکاری بالا دست و پنجه نرم می‌کند، بسیار فرصت خوبی است.

استاندار کرمانشاه در خصوص بلاتکلیفی ۳۸ هزار ثبت نامی در طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: این افراد یا ثبت نام خود را تکمیل نکرده و یا مستندات آن‌ها کافی نبوده است.

وی افزود: در همین راستا از اداره کل راه و شهرسازی درخواست کرده ایم فراخوان داده و از این افراد بخواهد جهت تعیین تکلیف وضعیت خود به این اداره کل مراجعه کرده و پرونده ثبت نامی خود را هرچه زودتر تکمیل کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.