سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابلاغ ۲ ردیف تسهیلاتی برای کشاورزی خراسان جنوبی

 مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از ابلاغ دو ردیف تسهیلاتی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در امسال خبر داد.

 رحیمی گفت: با عنایت به ابلاغ دو ردیف تسهیلات ریالی سرمایه‌ای آب و کشاورزی و سرمایه‌ای صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال ۱۴۰۱ در مناطق کمتربرخوردار و با عاملیت بانک کشاورزی، متقاضیان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان می‌توانند برای بهره مندی از این تسهیلات با ثبت نام در سامانه سیتا و پس از بررسی و تایید طرح توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و سازمان به بانک کشاورزی مراجعه کنند.

او  افزود: نرخ سود تسهیلات آب و کشاورزی برای طرح‌های گلخانه، پرورش ماهی در قفس و خدمات مکانیزه کشاورزی ۵.۱۲ درصد و برای سایر طرح‌های مجاز نظیر اجرای روش‌های نوین آبیاری، تامین، تصفیه و انتقال آب، طرح‌های جدید و توسعه‌ای واحد‌های دامپروری، پرورش ماهیان گرم آبی و سرد آبی ۱۴ درصد و برای تسهیلات صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی ۱۵ درصد است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: دوران تامین مالی طرح شامل دوران مشارکت و تنفس حداکثر دو سال و مدت بازپرداخت تسهیلات نیز پنج سال (حداکثر ۸۴ ماه) می‌باشد. با توجه به شناور بودن تسهیلات مذکور در مناطق کمتربرخوردار کشور، لازم است متقاضیان مراحل ثبت نام در سامانه سیتا و پیگیری پرونده تسهیلاتی در بانک عامل را تسریع کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.