سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد:

نظافت مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین با حضور ۱۵۰۰ نیروی کارگری

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از حضور ۱۵۰۰ نیروی کارگری در مسیر ۱۴ کیلومتری پیاده روی جاماندگان اربعین به منظور نظافت معابر خبر داد.

محمدمهدی عزیزی بیان کرد: از هفته گذشته شست و شو و نظافت ویژه معابر مسیر ۱۴ کیلومتری راهپیمایی را در دستور کار قراردادیم و از تمام ظرفیت های مناطق به ویژه مناطق ۲۰، ۱۲، ۱۷ و ۱۶ استفاده کرده ایم.

او گفت: در این روز با حضور ۱۵۰۰ نیروی انسانی، حدود ۴۰ دستگاه فان مکانیزه و ۳۶۰ دستگاه وانت ملودی به شهروندان خدمات لازم را ارائه می دهیم. ضمن اینکه، قرار است در این روز بیش از دو هزار مخزن ثابت کنار موکب ها تعبیه و بیش از ۳ تن کیسه زباله توزیع شود.

عزیزی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است تا در کنار تامین زیرساخت های لازم، از شهروندان بخواهیم تا از رها کردن زباله در محیط های عمومی خودداری کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پایان تاکید کرد که تمامی اقدامات مربوط به نظافت و پاکسازی مسیر پیاده روی تا پایان روز شنبه انجام می شود و روز یکشنبه شهر به طور کاملا پاکیزه در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
نظافت‌مسیراربعین‌توسط‌بزرگوا ران‌وانسانهای‌بامرام‌حالاازهرسنخی‌وکارگران ان‌ازوالاترین‌زحمتکش‌درپیش‌خداورسول‌خداوتمام‌انسانهای‌بامرام‌‌دنیاهستند‌وخداتوفیق‌بیشتروعافیت‌کامل‌برایشان‌عنایت‌فرماید.