سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح محله امام رضایی ویژه بزرگداشت شهدا

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: طرح محله امام‌رضایی همزمان با هفته دفاع مقدس در ۴۰۰ شهر کشور اجرا می‌شود.

عبدالحمید طالبی رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: طرح محله امام رضایی به مناسبت هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریورماه تا ۶ مهرماه) و همزمان با دهه پایانی صفر  به همت آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

او افزود: آستان قدس رضوی برای روز‌های پایانی ماه صفر ۱۰۰ برنامه محوری برای اجرا در حرم مطهر رضوی، اطراف حرم و مسیر‌های زائران پیاده در نظر گرفته است.

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی  ادامه داد: همچنین در این ایام چهار نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس، رحلت پیامبر اعظم (ص)، شهادت امام مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در صحن‌های حرم مطهر رضوی برپا می‌شود.

طالبی بیان کرد: نشست تخصصی اهل سنت با عنوان احیای سنت نبوی عمل به سیره رضوی، ایجاد ۳۰ موکب فرهنگی و همچنین راه اندازی تعدادی از مواکب با حضور افراد غیر ایرانی از دیگر فعالیت‌های در نظر گرفته شده برای دهه آخر ماه صفر است.

او تصریح کرد: شعار ما در انجام کار‌ها خدمت کریمانه جهاد عالمانه ذیل شعار محوری " همه خادم الرضاییم" است و در این مسیر باید تلاش کنیم بستر زیارت متعالی و عارفانه زائران را بیش از پیش فراهم کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه تقویت فرهنگ میزبانی از جمله کار‌هایی است که دنبال می‌کنیم، گفت: با توجه به منزلت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، می‌توان پویش‌ها و خدمات فرهنگی و اجتماعی مردمی را بیش از پیش توسعه داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.