سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری هشت پرواز فوق‌العاده در فرودگاه کرمانشاه

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از برقراری هشت پرواز فوق‌العاده در فرودگاه از امروز (۲۳ شهریور) ماه خبر داد و گفت : این پرواز‌ها با برگشت دوباره شرکت هواپیمایی سپهران به کرمانشاه برقرار شده است.

مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با اشاره به برقراری پرواز فوق‌العاده در فرودگاه کرمانشاه از امروز، گفت : این پرواز‌های فوق‌العاده در مسیر‌های کرمانشاه_ تهران و بالعکس و کرمانشاه_ مشهد و بالعکس برقرار خواهد شد.

به گفته مدیرکل فرودگاه کرمانشاه، این پرواز‌ها تا یکم مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این پرواز‌ها با همکاری شرکت هواپیمایی سپهران انجام می‌شود، تاکید کرد: با پیگیری‌های فراوان موفق شدیم این شرکت هواپیمایی را دوباره به کرمانشاه برگردانیم.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: این هشت پرواز، جدای از ۱۰۶ پرواز دیگری است که برای ایام اربعین به صورت فوق العاده در فرودگاه کرمانشاه برقرار شد.

بیاتی از پیگیری‌های فراوانی که برای افزایش پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه خصوصا در مسیر‌های مهمی مانند کرمانشاه به تهران و بالعکس صورت گرفته یاد کرد و افزود: خوشبختانه طی چند وقت اخیر شاهد افزایش این پرواز‌ها بودیم که می‌تواند زمینه ارائه خدمت هم به مردم کرمانشاه و هم استان‌های همجوار را فراهم کند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.