سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲ برابری آبرسانی به موکب‌های شهر کربلا

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از افزایش ۲ برابری آبرسانی به موکب‌های شهر کربلای معلی به دلیل گرمای زیاد هوا خبر داد.

سیدمهدی عسگری گفت: خادمان ستاد اربعین شهرداری اصفهان طی روز‌های بیست‌ودوم و بیست‌وسوم شهریورماه خدمات مختلفی را در راستای خدمت‌رسانی به زوار حضرت اباعبدلله الحسین (ع) در شهر کربلا ارائه دادند.

او افزود: با توجه به افزایش دمای هوا در شهر کربلا که به ۵۰ درجه سانتی‌گراد نزدیک شده است، درخواست موکب‌داران برای آبرسانی دو برابر شده است و ستاد شهرداری اصفهان در روز‌های بیست‌ودوم و بیست‌وسوم شهریورماه حدود ۱۵۰ هزار لیتر آب در میان موکب‌ها تقسیم کرد.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان پاکسازی و نظافت محوطه اطراف موکب‌ها و توزیع کیسه‌های زباله را از دیگر اقدامات این ستاد در این ایام دانست و اظهار کرد: در روز بیست‌ودوم شهریورماه پنج سرویس و در روز بیست‌وسوم شهریورماه هفت سرویس زباله توسط خادمان شهرداری جمع‌آوری و منتقل شد.

او ادامه داد: جاروزنی مسیر‌های منتهی به بین‌الحرمین، نهر بوبیات، نهر علقمه، شارع الشهدا، احمد الولی و خیابان صدره و همچنین جاروزنی مسیر منتهی به مقام صاحب الزمان (عج)، تل زینبیه و شارع العباس (ع) نیز در این روز‌ها انجام شده است.

عسگری ادامه داد: آموزش و اطلاع‌رسانی به مسئولان هیئت‌ها از دیگر اقدامات ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر کربلا بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.