سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۵۰ درصدی ترافیک بازگشت زوار اربعین

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش ۵۰ درصدی ترافیک بازگشت زوار اربعین در سطح محور‌های استان خبر داد.

کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به اوج گیری تدریجی موج بازگشت زوار گفت : در حال حاضر بار اصلی ترافیک در محور‌های بازگشت زوار است و شاهد افزایش ۵۰ درصد ترافیک در این محور‌ها نسبت به روز‌های عادی سال هستیم.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در محور ایلام به سمت حمیل نیمه سنگین و محور قصرشیرین و سرپل ذهاب به سمت کرمانشاه پرحجم، اما روان است.

دستغیب گفت: در محور اسلام آبادغرب-کرمانشاه-بیستون با ترافیک سنگین، اما روان مواجه هستیم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به وجود گره‌های ترافیکی در برخی محور‌ها گفت: در حال حاضر در ورودی ماهیدشت و در محل امام زاده باقر (ع) شهربیستون شاهد گره‌های ترافیکی هستیم که نیرو‌ها مستقر بوده و اقدامات لازم جهت تسهیل در تردد زوار در حال انجام است.

دستغیب با اشاره به اوج گیری موج بازگشت در روز‌های ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه گفت: با توجه به خستگی زوار در این مسیر نگران افزایش تصادفات در موج بازگشت هستیم.

وی افزود: عمده تصادفات در موج بازگشت با توجه به تجربیات سال‌های گذشته عمدتا از نوع واژگونی ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو است، بنابراین از زوار درخواست داریم که حتما در طول مسیر در موکب‌ها استراحت کرده و از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی بطور جد خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه به آمار تصادفات در طول اجرای طرح اربعین هم اشاره کرد و افزود: در طول اجرای این طرح تاکنون شش فوتی داشته ایم که نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۸ که آخرین پیاده روی اربعین قبل از کرونا بوده است، حدود ۷۹ درصد کاهش داشته است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.