سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای محدودیت‌های ترافیکی از ۲۳ تا ۲۷ شهریور ماه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۲۳ تا یکشنبه ۲۷ شهریورماه اجرا می‌شود.

اجرای محدودیت‌های ترافیکی در صورت حجم تردد ادامه دار خواهد بود و محدودیت‌ها به شرح زیر است:

۱. موتورسیکلت:
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
۲. سواری:
۲.۱- محور کندوان:
الف) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ و ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.
ب) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۶/۲۵، ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ و ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
۲.۲- محور هراز:
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روز‌های جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ و ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یک طرفه انجام می‌شود.
۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی):
۳.۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
۳.۲- محور هراز:
الف) تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است.
ب) تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۶/۲۴، ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ و ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ از محور هراز ممنوع است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.