سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمان:

مشکلات طرح کدینگ در جنوب کرمان پیگیری می شود

نورالدینی گفت: برای عرضه خارج از سهمیه بندی سوخت، طرح جدول منطقه‌ای در جنوب کرمان اجرایی شده است و مشکلات آن پیگیری می شود.

باقر نورالدینی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمان در نشست سوخت در شهرستان جیرفت گفت: با توجه به شرایط مصرف و تولید بنزین برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، طرح کدینگ یا جدول منطقه‌ای در جنوب استان کرمان اجرایی شد.

او افزود: فرمانداران ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان، سهمیه ۲۰ لیتری کارت آزاد جایگاه‌های سوخت را ناکافی می‌دانند، از این رو افزایش سهمیه ۲۰ لیتری جایگاه‌های عرضه سوخت جنوب کرمان پیگیری می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمان با اشاره به تشکیل صف‌های تامین نفت گاز و بنزین در حوزه جنوب استان کرمان بیان داشت: هم اکنون وضعیت تشکیل صف در زمینه بنزین بسیار کم است. 

او گفت: تشکیل صف نفت گاز به واسطه تامین نفت گاز ناوگان سنگین باری درون شهری جنوب استان کرمان می‌باشد که بایستی شهرداری‌های جنوب استان کرمان برای اجرای دقیق و قانونمند سامانه سیپاد (پروژه سیپاد، پروژه ای ملی است که با هدف تخصیص سوخت به ناوگان دیزل بر مبنای پیمایش، هوشمند سازی ناوگان درون شهری، جلوگیری از هدر رفت و عرضه خارج از شبکه سوخت دیزل در کشور و همچنین رعایت عدالت در حوزه تخصیص سوخت به ناوگان دیزلی در دست اجرا قرار گرفته است.) همت کنند.

نورالدینی به تامین بخشی از سوخت جنوب استان کرمان از استان هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: با هماهنگی بیشتر زمینه تامین به موقع سوخت از استان هرمزگان نیز فراهم شده است تا بنزین مورد نیاز جایگاه‌های عرضه به موقع حمل و توزیع شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.