سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات پرستاری دهه پایانی ماه صفر در بیش از ۷۰ موکب

کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، برای رفاه حال زائران، خدمات پرستاری را در بیش از ۷۰ موکب انجام داده است.

 امیررضا صالح مقدم مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون در بیش از ۷۰ موکب از ۱۷۰ موکب خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی برای زائران پیاده منتهی به مشهد در محور‌های متفاوت ارائه می‌دهند.

او افزود: در بیش از ۷۰ موکب تدابیری فراهم شده که پرستاران در نوبت‌های صبح، عصر و شب حضور داشته باشند و به مسائل بهداشتی و درمانی سرپایی زائران پیاده دهه اخر ماه صفر بپردازند.

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: پرسنل موکب‌ها از نیرو‌های پرستاری داوطلب از بیمارستان‌های مشهد و سایر استان‌ها در قالب نذر خدمت هستند که با همکاری مدیریت پرستاری بین موکب‌ها تقسیم می‌شوند.

مقدم بیان کرد:بسیاری از بیمارستان‌های دولتی، دانشگاهی و خصوصی مشهد هم مسئولیت یکی از موکب‌ها را برعهده گرفتند و تقبل تامین نیروی انسانی را پیگیری می‌کنند.

تمهیدات حوزه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویژه دهه پایانی ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا (ع)، برای زائران پیاده حرم مطهر رضوی و زائران درون شهری، متنوع است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.