سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل زیرساخت چهار منطقه گردشگری در استان قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: زیرساخت چهار منطقه گردشگری در قزوین با هدف جذب گردشگر از محل اعتبارات ملی تکمیل می‌شود.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: ۲۷ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت مناطق نمونه گردشگری اوان الموت، کامان، زرشک، آوج و بوئین زهرا در نظر گرفته شده است.

خزائلی افزود: تکمیل بخشی از زیرساخت‌های مورد نیاز منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک شامل زیر سازی و آسفالت قسمتی از مسیر دسترسی منطقه با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از جمله این اقدام‌ها به‌شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: ساماندهی محوطه پل معلق آوج شامل محوطه‌سازی، جدول‌کشی و اجرای دیوار حائل با اعتبار چهار میلیارد ریال و تکمیل زیرساخت‌های کمپ گردشگری شهرستان بوئین‌زهرا شامل دیوارکشی محوطه با اعتباری در حدود ۶ میلیارد ریال در حال اجراست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین ادامه داد: تکمیل بخشی از زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری اوان شامل احداث سیل‌بند در مسیر منتهی به دریاچه به حجم ۲۵۰ مترمکعب با سه میلیارد ریال اعتبار، اقدام دیگری است که در این طرح به‌اجرا در آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.