سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام بیش از ۱۷۰ دستگاه کامیون جهت حمل رایگان موکب اربعین

بیش از ۱۷۰ دستگاه کامیون جهت حمل رایگان موکب اربعین از مازندران به کشور عراق روانه شدند.

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۱۷۰ دستگاه کامیون با مشارکت کانون انجمن‌های صنفی کارگری و کارفرمائی، اتحادیه حمل بار و شرکت‌های حمل و نقل و باربری استان جهت رفع چالش‌ها و دغدغه‌های برگزاری مراسم اربعین حسینی در اقدامی جهادی جهت حمل رایگان موکب اربعین به کشور عراق روانه شدند.

او افزود: حرکت خودجوش و جهادی ارسال رایگان کامیون بطور رایگان جهت حمل موکب اربعین نشان دهنده ارادت مردم به اعتقادات مذهبی است.

جهانیان گفت: وقتی صحبت از کار جهادی به میان می‌آید ذهن‌ها به سمت اجرای طرح‌های عمرانی می‌رود، اما این رفتار جهادگونه امسال بازخورد خود را نشان داده است و همگان را برای انجام امور مربوط به این مراسم پای کار آورده است.

او افزود: در اعزام زائران نیز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باهمه توان در خدمت زائران امام حسین علیه السلام است و از اول شهریور تا ۲۱ شهریور ۵۶۳ دستگاه اتوبوس ۱۲ هزار و ۵۲۳ زائر سرزمین عشق را جابجا کرده اند.

جهانیان با اشاره به اینکه جابجائی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی درحال انجام است از تشدید نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل ونقل عمومی خبر داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.