سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم «دلدادگان حسینی» در ۱۰۷ نقطه استان قزوین

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با تلاش‌های انجام شده مراسم «دلدادگان حسینی» در ۱۰۷ منطقه استان در روز اربعین برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام یوسف پور آرین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در نشست هماهنگی مواکب خدمت رسان برنامه دلدادگان حسینی گفت: با توجه به حضور نیافتن بخش عمده‌ای از مردم قزوین در مراسم اربعین حسینی، همایش دلدادگان حسینی در روز اربعین و پیاده روی مردم قزوین با هدف بزرگداشت اربعین برگزار خواهد شد.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده مراسم دلدادگان حسینی در ۱۰۷ منطقه استان قزوین در روز اربعین برگزار خواهد شد و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: با توجه به شرایط، توجه به مواکب و خدمات رسانی بیشتر به مردم در راهپیمایی روز اربعین باید جدی گرفته شود تا شاهد خدمات رسانی مناسب به عزاداران در این روز باشیم.

پورآرین با بیان اینکه رویکرد حاکم بر پیاده روی و مراسم دلدادگان حسینی تبلیغی است، گفت: پیام اربعین پیام جهاد تبیین است و ما نیز به مسئله تبیین در این پیاده روی باید اهمیت بدهیم.

وی افزود: موکب‌ها در کنار پذیرایی در این روز به نرم افزار فرهنگی و تبیینی که باید به مردم ارائه شود فکر کرده و برای آن برنامه داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.