سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی نحوه واگذاری اراضی به صنایع نیمه مزاحم شهر هفشجان

با حضور شهردار و اعضاء شورای شهر هفشجان موضوع نحوه تخصیص و واگذاری اراضی به صنایع نیمه مزاحم این شهر بررسی و نسبت به چگونگی اجرای قانون حدنگار و طرح کاداستر اراضی ملی و کشاورزی تصمیم گیری شد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، در این جلسه که به ریاست رئیس کل دادگستری استان برگزار شد مقرر گردید کارگروهی متشکل از دستگاه‌های نظارتی و مدیران شهری شهر هفشجان با محوریت دادستان مرکز استان جوانب موضوع واگذاری اراضی را به صورت تخصصی بررسی و گزارش حاصله را به دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال ارائه کنند. 

همچنین با توجه به لزوم اجرای قانون حدنگار و اجرای طرح کاداستر اراضی ملی، دولتی و کشاورزی مقرر شد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان از ظرفیت ائمه جمعه، اعضاء شورا‌های اسلامی شهر، شورا‌های حل اختلاف و معتمدین مردم استفاده و از طریق صدا و سیمای مرکز استان و درگاه‌های فضای مجازی، اشخاص را به اخذ سند رسمی و طرح کاداستر تشویق کند. 


بیشتر بخوانید


در این راستا اداره کل بازرسی استان نیز موظف گردید موضوع ترک فعل مدیرانی را که نسبت به انجام وظایف قانونی خود اهمال داشته اند پیگیری و مراتب را به مراجع اداری و قضایی گزارش کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.