سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرویس مدارس زیر ذره بین والدین

والدین می‌توانند با نصب برنامه کاربردی سپند بر روی تلفن همراه، موقعیت مکانی سرویس مدارس فرزندانشان را مشاهده کنند.

حسینی سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: با توجه به اینکه هنوز نرخنامه سرویس های مدارس مصوب نشده است رانندگان امکان ثبت نام در سامانه سپند(سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) را ندارند.

او افزود: تاکنون ۷ شرکت در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) ثبت نام کرده اند که طبق بررسی‌های انجام شده ۵ شرکت تأیید صلاحیت و به اداره آموزش و پرورش معرفی شده اند.

حسینی بیان کرد: این آمادگی را داریم تا سرویس مدارس را به هر اندازه که نیاز باشد تأمین کنیم.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند ادامه داد: امسال سامانه کشوری سپند راه اندازی شده و والدین یا مدارس می‌توانند از این طریق برای تأمین سرویس اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه پشت شیشه این سرویس‌ها برچسبی نصب می‌شود، تصریح کرد: والدین می‌توانند از طریق نصب برنامه کاربردی سپند بر روی تلفن همراهشان و با وارد کردن کد درج شده بر روی برچسب، مشخصات راننده، خودرو و موقعیت مکانی آن را مشاهده کنند.

حسینی اظهار کرد: با توجه به تعطیلی ۲ ساله مدارس در زمان شیوع کرونا، احتمال افزایش کرایه سرویس مدارس وجود دارد هر چند تاکنون مبلغ کرایه‌ها اعلام نشده، اما با توجه به تورم موجود در زمینه خرید تجهیزات خودرو، اگر درآمد سرویس مدارس تأمین‌کننده هزینه‌های رانندگان نباشد، این افراد انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت در این زمینه نخواهند داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.