سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۳ هزار میلیارد ریال به واحد‌های دام و طیور کردستان

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: در زمان اجرای طرح عادلانه سازی یارانه ها ۳ هزار میلیارد ریال به واحد‌های دام و طیور استان پرداخت شد.

جمشید ویسی در نشست هم اندیشی با مرغداران اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به مرغداران پس از اجرای طرح عادلانه سازی یارانه‌ها  را یکی از اقدامات اساسی این بانک در تأمین سرمایه درگردش واحد‌های دام و طیور با نرخ سود مناسب است و تا کنون بالغ بر سه هزار میلیارد  تومان به ۲ هزار و ۴۰۰ تولید کننده تسهیلات در قالب این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن حتی در روز‌های تعطیل به متقاضیان پرداخت شده است. 

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان عنوان کرد: حمایت از واحد‌های تولیدی دام و طیور وصنایع وابسته از اولویت‌های این بانک در پرداخت تسهیلات قرار دارد و طی سال‌های گذشته واحد‌های تولیدی فعال در این بخش، از این تسهیلات بهره‌مند شده اند.

او از صدور دامدار کارت جدید با سقف اعتباری دو میلیارد ریال و نرخ سود ۱۰ درصد خبر داد و افزود: در راستای حذف ارز ترجیحی در جهت حمایت از دامداران و عشایر تسهیلات ۲۰۰ میلیونی تحت عنوان دامدارکارت به آن‌ها پرداخت می‌شود. 

ویسی ادامه داد: دامداران به وسیله این دامدارکارت از مراکزی که مورد تایید جهاد کشاورزی استان در فروش نهاده‌های دامی قرار دارد، مجاز به استفاده از تسهیلات آن هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.