سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶ موکب مردمی در سیستان و بلوچستان در حال خدمت رسانی به زائران پاکستانی هستند

مسوول رسیدگی به امور محور‌های ستاد مردمی استقبال از زائران پاکستانی در سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶ موکب مردمی در این استان به زائران پاکستانی عازم اربعین حسینی که از مرز ریمدان و پایانه مرزی میرجاوه وارد خاک جمهوری اسلامی ایران می‌شوند خدمت رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام هاشم رعنایی اظهارداشت: امسال با اضافه شدن پایانه مرزی ریمدان، از این مرز تا شهر زاهدان حدود ۱۵ موکب جانمایی شده که با توجه به طول مسیر حرکتی زائران از ریمدان تا چابهار حدود ۱۱۰ کیلومتر اولین محل اسکان در شهر چابهار برپا شده است.

وی تصریح کرد: محل اسکان بعدی با توجه به احتمال اینکه زائران ممکن بود از طریق هواپیما به شهر‌های مشهد و تهران عزیمت کنند یک موکب هم در شهرستان کنارک برپا شده است.

مسوول رسیدگی به امور محور‌های ستاد مردمی استقبال از زائران پاکستانی در سیستان و بلوچستان افزود: یک موکب در سه راهی نیکشهر در محل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با مدیریت نیرو‌های مردمی مشغول خدمت رسانی به زائران پاکستانی است.

وی بیان کرد: در شهرستان ایرانشهر پنج موکب با تمام توان برای پذیرایی از زائران پاکستانی عازم اربعین برپا شده است.

حجت الاسلام رعنایی تصریح کرد: از ایرانشهر به طرف بزمان با توجه به اینکه مسیر مسافت زیادی دارد مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ریگان به عنوان یک مسیر بین راهی برای پذیرایی زائران آماده شده و در نهایت از آن مسیر اتوبوس زائران پاکستانی وارد استان کرمان می‌شود.

وی تاکید کرد: زاهدان دارای پنج موکب است که علاوه بر ورودی ریمدان، زائران پاکستانی عازم اربعین که از طریق مرز میرجاوه وارد می‌شوند را پذیرایی می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.