سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت زائران به صورت شبانه‌روزی است

سرپرست فرمانداری قصرشیرین، ساعات خروج زائران از مرز رسمی خسروی به سمت عراق را هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ اعلام کرد و گفت : اما بازگشت زائران به صورت شبانه‌روزی است.

محمد حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : با تسهیل در تردد زائران از صبح امروز تاکنون هفت هزار نفر از زائران اربعین از مرز رسمی خسروی عازم عراق شده اند و تردد به صورت روان از این درگاه رسمی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: از صبح امروز تاکنون شاهد بازگشت سه هزار نفر از زائران از مرز خسروی به کشورمان هستیم.

حیدری اظهار داشت: تمام مسیر‌های منتهی به مرز خسروی باز است و روز گذشته نیز بیش از ۱۶ هزار ۵۰۰ نفر از مرز خسروی به سمت عراق خروج یافتند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: هیچ مشکلی برای خروج و ورود زائران از مرز خسروی نداریم و تمام دستگاه‌های پای کار بوده و این روان سازی مرهون حضور وزیر کشور و تلاش شبانه روزی و حضور جهادی استاندار کرمانشاه در مرز و تلاش تمام دستگاه‌ها و عوامل دست اندر کار ستاد اربعین است.

حیدری از حضور وزیر کشور، رییس ستاد مرکزی اربعین و استاندار پرتلاش کرمانشاه و مجاهدت و تلاش تمامی دستگاه‌ها و حضور تمامی خدمتگزاران به زوار در امر خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) که خالصانه و شبانه روزی پای کار هستند، قدردانی کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.